Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om de fyller hele unnarennet med skumgummi hopper jeg gjerne først. :)

Eg hadde ikke satt utfor den bakken om de så hadde fyllt unnarennet med damepupper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har ingen foreslått Harald "Fuglen" Rønneberg?

Kollenhopper nr. 1

Fordi vi her i Vikersund er opptatt av at første hopper, og alle etter skal overleve å dra utenfor bakken :)

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Synes verdensrekordholderen skal hoppe først, er han rekordholder skal han få vise at han klarer det igjen der også synes jeg :)

Skrevet

Northug tar 5 gull i blinde.

Vet nå ikke jeg. Så et paralympicsrenn her i vinter, og det var en ganske heftig fartsøkning på et par av de "synsutfordrede" deltagerene der :p

Skrevet

Et hardt liv, men for min del er det bare United jeg trenger å se. Er dog ille om United krasjer med skiskyting. :(

Mange ting går jo ofte tidlig på dagen, slik som alpint og enkelte langsrennsøvelser og kombinert. :)

Skrevet

Nasjonal åpning pluss V-cup slalåm til helga. Flott at vintersesongen begynner å nærme seg med stormskritt. DJ, fikser du programmet? Du gjorde en god jobb i fjor. ;)

Skrevet

Dritt å ikke ha tv på hybelen. Dritt å ha en crappy linje... :( Jaja, kommer til å se det som er mulig å se uansett.. :p

Kjenner til det. NRK nett-tv ble brukt nok i fjor!

Latias, det var lett å gjøre når NRK hadde sånn greit oppsett på sine hjemmesider, men skal se hva jeg gidder. :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...