-K-G-B- Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Et slags motsvar til hylekoret mot spillbransjen. Dataspill er kunst! Dette er muligens litt vel sært, men klikk dutuben opp på high quality, fyr spikærne opp på maks volum, og spis diktet World Of Art Craft (du er garantert hjerneskada etterpå) :
Ghaundan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Måtte gi meg etter 2 sekund pga skurrete lyd, skal det være slik? Var ufattelig irriterende
vikingkylling Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Og der var ti sekunder av livet mitt bortkastet. Jaja...
Dr. Mobius Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg velger å ikke pakke det inn: Dette var drit.
loathsome Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 (endret) Hva faen... beste jeg har sett på lenge Endret 8. november 2008 av loathsome
Rescue me Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hva faen... beste jeg har sett på lenge Samme må jeg si . Var faktisk utrolig morsomt ^^
-K-G-B- Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Veldig kult at det var noen som likte det, ha en god dag KnewtFan og loathsome, og alle dere andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå