Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult tatovering !, fin design og plassering....

Gratis med ny tatis!!!

 

Rundt 8000kr alt i alt. Begynte hele "prosjektet" med å stusse på en gammel tattovering hehe, men betalte 5000kr for siste session. Og da fylte vi på hele og tegna på masken/døren og røyken. Tok sammenlagt 6 timer. (i går faktisk)

 

 

Uff da!!!!!

Noe av det verste jeg har sett på lenge, med mindre man vil framstå som en punk som er blitt tatovert i russ.

Nå vet jeg hvem skal ikke få tatovere meg.... Godt mulig dette er en identisk kopi av en tegneserie figur eller noe sånn (jeg håper det), men den var ikke noe pent.... Den er ganske dårlig i forhold til design (som tattoo motiv) og linjene ..... hva skal man si?.

Det er bra at Psicolabi, er en good venn av Jannicke , så han kan klappe hun på skulderen (hahahaha).

 

 

## quote av bilde fjernet ##

 

Jeg så det en gant til denne tattoo , og beklager men den er kjempe dårlig.... linjene er jo utrolig dårlig.

Krev pengene tilbake!!!!

 

 

Uff da!!!!!

Noe av det verste jeg har sett på lenge, med mindre man vil framstå som en punk som er blitt tatovert i russ.

Nå vet jeg hvem skal ikke få tatovere meg.... Godt mulig dette er en identisk kopi av en tegneserie figur eller noe sånn (jeg håper det), men den var ikke noe pent.... Den er ganske dårlig i forhold til design (som tattoo motiv) og linjene ..... hva skal man si?.

Det er bra at Psicolabi, er en good venn av Jannicke , så han kan klappe hun på skulderen (hahahaha).

 

Det mener du nok Jørgen, siden Jannicke er en good venn av deg....

(jeg kjenner deg godt ,vet du....hehehehe).

Det er veldig bra du støtter dine venner men den tattoo snakker for seg selv... utrolige dårlig linjer.... Elendig design (som tattoo). Men til slutt det viktigste er at bæreren til den tattoo er fornøyd selv med den.

 

 

Du liker nok å støtte venner, Jørgen.... Flink gutt!!!

 

Sir Dio666

 

Nydelig. Jeg likte spesielt øynene, at de var i en lumsk vinkel hevet nivået minst to hakk. Jeg skal innom Buzz i dag, skal gi Jannicke en god klapp på skulderen. Hun har gjort en fremragende jobb.
Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det var nesten 1000 siden så bare å unskylde om det er blitt spurt før.

 

Tenkte litt på å skaffe meg en tatto, men hvilke i Oslo er flinke og hvor dyrt er det sånn ca?. Hørt at han på St.Hanshaugen er ganske god, Noen som kan anbefale?

 

Edit: Er litt usikker på hvilken stil det skulle vært, i alle fall ikke tribal. Kasnkje noe i denne stilen- Likte Clifton og Jen Lee http://www.tattoocitysf.com/artists/

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...