Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tusen Takk!

Hva menes med å gå over strekene med destillert vann, vil det si å bruke vann i steden for blekk? Har noen noe å si om House of pain studio på Stord? Og er det noen steder som annbefales å gå på for å få fikset opp?

 

Jeg mener å huske at House of Pain på Stord tatoverer 16 åringer, og selv om resultatet på den ene derifra som jeg har sett her på forumet ikke ble dårlig, så er sjeldent det et kvalitetstegn. Hvis man først er i Stord så er det ikke langt til enten Bergen eller Stavanger. Har venninen din forhørt seg der hun tok tatoveringen?

Lenke til kommentar

Sitter nu her og vurderer en tatovering..

 

Har vært innom, og passert, "omg jeg vil ha tribal" og "omg jeg vil ha kinesisk"-fasene, noe jeg takker og priser tatoveringsgudene for.

 

Det jeg tenker er, enten tar jeg en skikkelig tattovering, altså sleeve-ish, eller så dropper jeg det. Ingen halvgjort kanji/tribal.

 

Har lyst på noe med riksvåpenet på overarmen+skulderen. Gjerne ned til albuen, kommer jo ann på. Noe som jeg har fått for meg at ville blitt bra er et design ut ifra et middelaldersk "shoulder-pad" (nok en bivirkning av overdreven PC-bruk, vet ikke det norske ordet). Altså en rustning-aktig utforming, med riksvåpenet på siden osv.

 

Har noen sett noe liknende bli gjort før, og evt. har en lenke til noen bilder? Dette er absolutt ikke noe jeg slenger meg på første fly til syden og tar, blir mye frem og tilbake tenker jeg. Flytter til Cornwall i England nå til høsten, og det finnes et tatoveringsstudio rett ved der jeg skal bo som virker veldig lovende. De nærmeste designene jeg fant det jeg har lyst på er disse:

 

[link] [link] [link]

 

Bildene er blekk fra studioet i Cornwall.

 

Altså - har lyst på en shoulder-padish tatoo, noen som har bilder av liknende og vil jeg se ut som en idiot?

Lenke til kommentar
Hvis venninnen din drar tilbake på samme stedet kan det jo hende at de gladelig retter opp igjen feilen?

 

Har vert tilbake, og tatovøren virket heller uinteressert og lite hjelpsom.

 

Tusen Takk!

Hva menes med å gå over strekene med destillert vann, vil det si å bruke vann i steden for blekk? Har noen noe å si om House of pain studio på Stord? Og er det noen steder som annbefales å gå på for å få fikset opp?

 

Jeg mener å huske at House of Pain på Stord tatoverer 16 åringer, og selv om resultatet på den ene derifra som jeg har sett her på forumet ikke ble dårlig, så er sjeldent det et kvalitetstegn. Hvis man først er i Stord så er det ikke langt til enten Bergen eller Stavanger. Har venninen din forhørt seg der hun tok tatoveringen?

 

Tingen er at hun tok den på Stord og at hun er bare 17. Hva er grunnen til at noen tatoverer 16-åringer?

Lenke til kommentar

Ny dag, ny sitting. Temmelig øm etter gårsdagens bravader, men såpass sta må man være.

 

Skal forresten tatovere "Jonas Gahr Støre" på underarmen om et par uker. Joda, er en liten historie bak det der, men det skal dere få gruble dere frem til på egen hånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da jeg var i Italia for to uker siden, så jeg ei med tatovering av Yann Black. Etter at jeg hadde stirret på armen hennes i noen minutter, ble hun så nervøs at hun gikk.

 

De ser bra ut på bilder, men de ser enda bedre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...