Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ehm... Jeg har et lite problem. War på Wacken Open Air i forrige uke. Der var det mulig å tattovere seg. Og så våkner jeg opp etter en real fyllekule og innser at det som virket jævlig morsomt og som en jævlig god ide når jeg var full ikke var så smart likevel. Hva gjør jeg nå?

post-55736-1249467668_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehm... Jeg har et lite problem. War på Wacken Open Air i forrige uke. Der var det mulig å tattovere seg. Og så våkner jeg opp etter en real fyllekule og innser at det som virket jævlig morsomt og som en jævlig god ide når jeg var full ikke var så smart likevel. Hva gjør jeg nå?

 

 

Liker du 50 Cent?

Lenke til kommentar
Ta en diger ravn over :new_woot:

 

men du gjorde det seriøst? :!:

Hva kan jeg si? Avgjørelser i fylla er ikke alltid de beste.

 

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt cover-up så fort som overhodet mulig :p
Men faen da. Jeg er blakk nå! :(

 

 

Liker du 50 Cent?
Overhodet ikke.

 

 

Ta deg en blackbird eller en ravn eller noe over, alt er bedre en å ha 50 cent på skulderen.

 

Jeg regner med siden du tok den på Wacken, så er du nok ikke en stor 50 cent fan.

Det skulle liksom være morsomt.
Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål.

 

Jeg har diabetes og går inn i mitt 10'ende år som diabetiker, vil gjerne ha noe for og vise for meg selv tiden jeg har vært igjennom, på godt og vondt.

 

Lurer derfor på hva som kan være en god ting å ha? - Jeg er ikke helt sikker på hva jeg tenker og ha, blir mest sannsynlig på høyre skulder. - vil helst ikke ha Diabetes logoen siden den er kjedeli, selv om det ligger en mening bak den, så blir den litt for kjedelig.

Lenke til kommentar

Det skulle liksom være morsomt. (Quoten gikk til helvete, men er fra deg Lars)

 

Skjønner den humoren selv, har vært innom tankene i fylla. Heldigvis ikke noe åpent studio i nærheten som har tatt inn fulle folk.

 

Noe stort og svart burde kunne dekke den uten problemer! Men ta vare på bildet til skrekk og advarsel :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Heldigvis var det bare airbrush-tattoo :p

 

 

 

Vi var tre stykker som tok samme, vi fikk mange rare blikk/spørsmål.

 

Men det var gøy å leke med dere. :lol:

Lenke til kommentar
Ehm... Jeg har et lite problem. War på Wacken Open Air i forrige uke. Der var det mulig å tattovere seg. Og så våkner jeg opp etter en real fyllekule og innser at det som virket jævlig morsomt og som en jævlig god ide når jeg var full ikke var så smart likevel. Hva gjør jeg nå?

 

Hva med et kryss over? En rød strek hadde vel vært best, men blir jo ikke så lett siden tatoveringen er svart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...