Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen piercinger som er mer "in" enn andre for tiden?

 

mvel, navlen kommer på en klar førsteplass, så tungen. etter det blir det underleppe, øyenbryn, brystvorter, nesebor, intim og øre (i hultertilbulter rekkefølge).. og helt på bunnen, midt i nesen. virker ikke som om noen tar den for tiden. :/

 

 

 

Jeg vurdere piercing i nesa; den lille "gropa" mellom neseryggen og nesevingen (heter det noe spess forreseten?) Hvor burde jeg ta det? Er piercerne snille/høfflige/ordentlige? Pris?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Jeg vurdere piercing i nesa; den lille "gropa" mellom neseryggen og nesevingen (heter det noe spess forreseten?) Hvor burde jeg ta det? Er piercerne snille/høfflige/ordentlige? Pris?

Takk for svar

 

Akkurat i gropen bør du unngå. På innsiden av nesen pleier det å være en definert utstikker med brusk som følger gropen. Dette kan gi en lengre sårkanal, noe som kan føre til ekstra hevelse og forlenget grotid.

 

Om piercere er hyggelige mennesker, varierer voldsomt mye. Bransjen inkluderer dønn seriøse folk, folk som bare gjør det for pengene eller fordi de får se nakne damer, og ufine bikere. Veldig stort spenn, med andre ord.

 

Prisen for nesen pleier å ligge mellom 3-500kr.

Lenke til kommentar

Hey!

 

Tenker nå på å bestille time for blekking av venstrearmen til høsten, og sitter nå og vurderer forskjellige tatovører.

Jeg vil gjerne begynne å planlegge en sleeve, og leter etter en tatovør som er flink i new school-stilen. Jeg vil med andre ord ha en del farger, tykke outlines og generelt en ganske tegneserie-aktig look.

 

Er det noen som vet om noen tatovører som fikser det i olso?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Det er nok ikke hvor det gjør minst vondt som er høyt prioritert her, men jeg skal ha noe et sted jeg uten problemer kan skjule med vanlige enkle klær, så oversiden av armer o.s.v er jo ikke helt aktuelt..

 

Hvorfor skal alle på død og liv skjule tatoveringer? Jeg synes tattoo er skamtøft, men da skal man helst gjøre det skikkelig. Dvs store, flotte tatovringer. Et titalls veninner av meg har en sånn (med all mulig respekt) GRELL tatovering på nedre del av foten/ryggen/magen/puppen som lett kan skjules for moralske foreldre eller om de skulle gå lei av den. Små dritstygge tribaler, løveunger og annet drit. I vår ble jeg med en god venn av meg på en lokal bodyart-sjappe for å kikke litt på tegninger og sånn. Så går hun bort til han i skranken og sier at hun skal ha to mikroskopiske bokstaver på hånden og om hun kan få bedøvelse fordi hun ikke tåler smerte. Skal si fyren hevet øyenbrynene.

 

Fordi jeg er dum nok og vet at man kommer letter ut i et jobbintervju om man ikke har tattoveringer. Men det er ikke snakk om å skjule de slik at de aldri noen sinne syntes, det er mer snakk om kanskje øverst på ryggen. Og min er ikke så stor pga det er potene til pusene mine som skal bli tattovert. Men nede på korsryggen er jo da også kjent som tramp stamp så holder meg unna der nede.

Lenke til kommentar

Heffer: :!: du husket det altså:p

Få se hva jeg gjør:P

 

Tok ikke bilder av rosene og hanya-masken for det har dere vel sett?

 

Er "litt" igjen på slangen og resten av det dere ser:)

Slangen går over albuen så derfor ser det ut som at det er dårlig farge midt på, må gå over en gang til minst.

 

post-80636-1249466849_thumb.jpg

 

 

 

post-80636-1249466869_thumb.jpg

 

 

 

post-80636-1249466884_thumb.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Sweet de tattoveringene der.

 

Jeg må få ræva i gir og ringe Beto eller hva han heter på leading light. Skal tatovere engle vinger på hele utsiden på begge leggene. Den på høyre skal falme og bli mere ødelagt jo lenger ned man ser på vingen.

 

Lommeboka blir nok tom etter en tur til bergen ja ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...