Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er et bilde av den! Den er sikkert et rusk i deres øyne :!:

Men den passer perfekt ved den snart svarte tragusen(kan noen finne en?), og den svarte kula jeg har i overleppa.

Heia svart liksom :p

 

Stilte opp et par standard leppe/kule, slik at dere ser størrelsen. Jeg får stanga akkurat inni tunellen.

dsc06282tv5.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Her er et bilde av den! Den er sikkert et rusk i deres øyne :!:

Men den passer perfekt ved den snart svarte tragusen(kan noen finne en?), og den svarte kula jeg har i overleppa.

Heia svart liksom :p

 

Stilte opp et par standard leppe/kule, slik at dere ser størrelsen. Jeg får stanga akkurat inni tunellen.

dsc06282tv5.jpg

 

Hmm en 3-4mm dubbleflared eyelet (om det er skrevet riktig aner jeg ikke) vil jeg tro.

Lenke til kommentar

mener du at jeg ikke skal strekke den direkte til 4mm, men ta litt og litt ?

 

 

edit:

Litt skummelt med piercing. Du blir jo så hekta!!

Hadde 8 hull tidligere, men tok de ut. ble for harry (selv om de fleste ikke var synlige under klærne).

Nå ser jeg for meg at det ene øret mitt kommer til å få flere. Driten med det er at det klirrer så fælt når man prater i tlf :!:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Hjemmetattis?

 

Heldigvis ikke. Har lokalisert studioet, og det hadde i hvert fall autoklave. Motivet er formet omtrent som et venstrelokalisert organ rundt brystregionen og inneholder navnene til mine nåværende dårligste venner. Spenstig av fyren som bestilte sin første time i New York fordi det virket lite appellerende å ta noe som ikke var 110% fra første omgang av. Fin by, forresten. Jeg gleder meg til Melhusbanken har opptelling, så jeg har en legitim grunn til å ikke komme tilbake til Norge. Nuss.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...