Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Her er et bilde av den! Den er sikkert et rusk i deres øyne :!:

Men den passer perfekt ved den snart svarte tragusen(kan noen finne en?), og den svarte kula jeg har i overleppa.

Heia svart liksom :p

 

Stilte opp et par standard leppe/kule, slik at dere ser størrelsen. Jeg får stanga akkurat inni tunellen.

dsc06282tv5.jpg

 

Hmm en 3-4mm dubbleflared eyelet (om det er skrevet riktig aner jeg ikke) vil jeg tro.

 

Å strekke med double flared er neppe noe som burde prøves. Ihvertfall ikke et hopp fra 1,6 til 4 mm :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har tydeligvis lyst til å ha i det smykket. Jeg ville selv stoppet innom 3mm (i hvertfall) og muligens utvidet til fem med smykke av typen claw/talon/pinchers og heller tatt i et doubleflared smykke i et "for stort" hull. Spørs jo hvor tøyelig øreflippen din er, da.

Lenke til kommentar
Hvor stort skulle du ha igjen?

 

Skulle egentlig stoppe på 8mm:p Men..Det ble jo aldri noe av. Men skal ha 14mm en liten stund nå. Har ett par 14mm bein eyelets som jeg vil bruke litt. Men regner med jeg går opp til 20 før eller senere. Ørene mine trenger litt ro. Etter misslykkede forsøk på å strekke med en spiral og teip osv. (ble litt såre ører) så skal gi ørene par tre mnd pause nå tenker jeg. (bruker selvfølgelig ikke eyeletsa nå) bruker sånne stål tuneller med 2 O-ringer på. Vente ett par uker før jeg slenger inn dem andre.

 

EDIT: strekker forøvrig 2mm pr gang. Føler det er en trygg sone for meg.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Og så? Selv om han har utvidede ører har han lov å si at det begynner å bli mote å gjøre det.

Eg sa jo ikkje at han ikkje hadde lov til å sei det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Og så? Selv om han har utvidede ører har han lov å si at det begynner å bli mote å gjøre det.

Like "in" som det har blitt å skrive nynorsk.

Link. ;)

 

Men det er uansett ei anna sak.

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Hvis jeg har i den lille svarte på bildet side 620. Når jeg evt bestemmer meg for å ta den ut.. hvordan blir hullet seende ut etter ei stund? Blir det et kjipt hull der da, eller trekker det seg sammen ?

 

Trekker seg fint sammen. Kan godt gå enda litt større uten noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...