Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Vel, for det første er eg opptatt til helga, og for det andre ser eg for meg at det hadde blitt litt av ei "utfordring" å på nokre få dagar skaffe togbillett (me snakkar 6-7 timar herifrå til Oslo) og soveplass. :/

Når det var sagt trur eg også at eg hadde følt meg nokså malplassert om eg hadde dratt på eigenhand og ikkje har nokon form for erfaring med "noko som helst" frå før.

Du hadde blitt overrasket over hvor godt de tar deg i mot, og hvor rask du hadde følt deg hjemme. Alle er så sinnsykt vennlige. Og alle med ledige sengeplasser har skrevet seg opp hos WoD, så de hjelper deg til og med med det.

 

Apropos backpiecen til Trygve med pupper..

 

Hvem har inspirert hvem tro..?

Banksy Eller deviant art(?)-artisten?

Banksy er genial, men jeg aner ikke hvem som har inspirert hvem, om en av de så absolutt må ha gjort det.

Ikke at det spiller noen rolle for min del.

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bumper :)

Ble så fasinert av denne her jeg, men er litt usikker på hvilken type tribal det er. Noen som kanskje vet litt mer enn meg? Skulle gjerne lest litt om denne typen tatovering (det er forøvrig sleeven hans jeg tenkte på da :p)

Fant enda ett bilde av samme sleeve =)

post-90990-1216236324_thumb.jpg

post-90990-1216236398_thumb.jpg

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Da er jeg ny-tatovert. Ferdig ikveld 21:21. Gjorde mer vondt enn jeg trodde, men det er nok fordi jeg er en pingle :). Bilde kommer når plast kommer av og det ikke ser helt bilkræsj ut.

Min første tatovering forøvrig. Ble ikke helt ferdig, må fille med en hvit farge senere, men huden min tålte ikke mer sa tatovøren. Hun vet vel best =).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Haha, drakk meg noenlunde apekatt og inntok en anseelig mengde ulovligheter, og nå sitter jeg med en estetisk pirrende dog noe uflatterende tatovering på låret. Det beste forslaget til tatovering på det andre låret belønnes med bilder av forslaget, gitt at det ikke vil gjøre meg fullstendig inhabil når det kommer til dupping i overskuelig fremtid. Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...