Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tatt en minnetatovering for 2 dager siden og er veldig, veeeldig fornøyd:)

 

Lurer på om jeg bør smøre tatoveringen med noe? Har fått beskjed om bare å holde den ren og tørr og det har funka bra til nå, lite skorpe osv. Men har hørt av de fleste andre jeg kjenner som har tatovering at de har smurt inn tatovering med ett eller annet. Men det er kanskje ikke nødvendig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har tatt en minnetatovering for 2 dager siden og er veldig, veeeldig fornøyd:)

 

Lurer på om jeg bør smøre tatoveringen med noe? Har fått beskjed om bare å holde den ren og tørr og det har funka bra til nå, lite skorpe osv. Men har hørt av de fleste andre jeg kjenner som har tatovering at de har smurt inn tatovering med ett eller annet. Men det er kanskje ikke nødvendig?

 

 

Hei.

 

tok tatovering for 1 uke siden for første gang, og var usikker på hva jeg skulle gjøre selv, mange forskjellige meninger her. Nå har skorpa mi gått av og min tatovering ser kjempebra ut med tanke på farge og utseende, ikke hvordan den er, for det er subjektivt:)

 

Men det jeg gjorde var å ha på folie til dagen etter, deretter dusja jeg, og passa på at når jeg tørker meg gnir du ikke på tatoveringen med håndkleet men slår veldig løst på den så vannet går vekk. dusje går helt fint å gjøre:)

 

så smurte jeg inn med spenol 4-6 ganger daglig helt til skorpa gikk av. Dette funket veldig bra for meg iallefall

Lenke til kommentar
Tok en tattovering for en ukes tid siden. Nå er skorpen nesten av og den ser dritstygg ut. Masse lyse felter og ujevn farge. :( Håper det hjelper å farge den opp. Hvor lang tid bør det gå før jeg farger den opp?

 

Enda et eksempel på hvorfor folk ikke må sprade tankeløst inn i en tattosjappe for å tatovere seg

Lenke til kommentar

grrr.. tror du jeg ble forbanna når noen plutselig dro meg ut på fjelltur i 3-4 timer uten at jeg fikk tatt med meg sunblock/solkrem? Jeg trodde nemlig vi bare skulle tusle rundt i byen, og da hadde jo husene gjort at jeg stort sett gikk i skyggen. Pluss at det var lett overskya når vi dro. Da vi kom til fjellet var det strålende sol! håhå.. sinna da ja.. tattoveringen tar jo halve venstre armen, og jeg fikk seff masse farge oppå skuldrene..

 

*note to myself - put sunblock in your photobag*

Lenke til kommentar
Faen!! Er det mulig??? Kan noen snart få avlivet den mannen??

 

http://www.tronsmo.com/archives/617

 

*cry* ..

 

og fyren er til og med 37 år.. og klarte ikke å sjekke opp ordentlige tattovører..

 

*sukk*

 

humm så rart kommentaren min der ble slettet :p

 

Skrev du kommentar på siden hannes? Jeg var også fristet, men lot være.. hva skrev du?

Hehe skreiv selv jeg. Stod bare at den stod til godkjenning. Kom vel aldri igjennom

Lenke til kommentar
Faen!! Er det mulig??? Kan noen snart få avlivet den mannen??

 

http://www.tronsmo.com/archives/617

 

*cry* ..

 

og fyren er til og med 37 år.. og klarte ikke å sjekke opp ordentlige tattovører..

 

*sukk*

 

humm så rart kommentaren min der ble slettet :p

 

Skrev du kommentar på siden hannes? Jeg var også fristet, men lot være.. hva skrev du?

 

 

spurte om han likte extrem soport meg livet som innsatss og sa at harrald var kjent som en av norges verste tattovører

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...