Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det driter jeg i. gjør det hos dem uansett

Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg.

Nei jeg har jo ikke peiling. :) Go for it! Folk har tross alt bare fått hepatitt og annet snadder fra OBA.

 

Var egentlig det jeg trodde også:p Nei jeg sier Go for it 2. Ikke hør på erfarne mennesker. det er fyfyfyfy!!!

Lenke til kommentar
det driter jeg i. gjør det hos dem uansett

Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg.

Nei jeg har jo ikke peiling. :) Go for it! Folk har tross alt bare fått hepatitt og annet snadder fra OBA.

 

Var egentlig det jeg trodde også:p Nei jeg sier Go for it 2. Ikke hør på erfarne mennesker. det er fyfyfyfy!!!

 

 

skal ikke ta høl der da, herregud. bare bytte et smykke. så lenge jeg passer på at det er en steril ring, de bruker hansker, og har en steril tang er det da ikke noe problem

Lenke til kommentar
ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo.

 

De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo.

 

De sa at groperioden er mellom 2-3 uker, og at man helst skal vente 6 uker, men går helt fint å bytte før.

 

De sa at huden dannes i hullet etter ca 2 uker, og at å bytte til CBR ring ikke er noe problem overhodet.

 

så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:)

 

Jeg skal si hvorfor hun ler de SUGER, du skal få møte meg og så skal du få se et av de utrolige flotte kunstverkene de klarer å spy ut av seg nedi Oslo gata....Kunne like godt vært et bordell der alle som jobbet hadde hepatittentei osv.

Så går du ditt etter å ha hørt alle de flotte komentarene om plassen så skal du få et diplom av meg. Og alle her er snille mener jeg med tanke på det de sier om plassen.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
det driter jeg i. gjør det hos dem uansett

Kos deg med aidsen.

Ikke for å hakke, men jeg syns jeg husker noe om "enjoy aids<3" :D

 

 

Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det?

 

Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene

Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. :)

Flott svar!

Flink jente! *applaus* :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...