Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gief pic.

 

Er ikke snakk om en svær swastika på brystet, men inbrodert i en del skit. Er ikke ferdig med å tegne, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det ferdige produktet blir.

 

edit; merk at svaret mitt kom før bildet ble postet, men det var akkurat den personen jeg tenkte på når jeg skrev innlegget. =D

 

Nå lurte jeg ikke på om det var sosialt akseptert, det kunne jeg ikke gitt mer faen i. Lurte mer på om de som tatoverer stort sett er villige til å tatovere swastika eller ikke. :)

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener dere om jenter med tatoveringer på brystene?

Dama skal ta slike små "poter" på puppene. noen som har noen bra bilder av slike "poter"? dere skjønner vel hva jeg mener? slike fotavtrykk av dyr lixm :)

 

Jeg for min del vil tro at det kommer til å bli veldig bra, men gruer meg til å ikke kunne ta på puppene på en stund :p

Særdeles trashy og utrolig flaut.

Lenke til kommentar

Hater å mase, meeeen.. har lyst på pluggene jeg bestilte fra barbarella.se og håper noen kan fortelle fremgangsmetoden her..

 

Bestilte, fikk et ordrenummer på mail, men ikkeno kontonr å sende penger til..

 

Orderinformation

Betalningssätt Kortbetalning

Ankom 2008-06-26 07:31

Status Utskriven

 

står det nå på ordren på barbarella.se, noen som har en formaning om hva jeg burde gjøre dersom jeg vil ha noe håp om å få se disse pluggene i mine ører? ^^

Lenke til kommentar
*bilde*

Fine laar.

 

Savner medusaen min. Har planer om aa ta en annen piercing i fjeset for Oslo SusCon, har bare ikke bestemt meg enda. =D

 

Det var faktisk litt sexy. Ble kanskje litt overkill med magen også? Mener at jenter burde ha én stor. Ikke mange små, mange store, en sarlig blanding, eller hva som helst egentlig. Én stor er sexy, det mener jo jeg. Hvis ikke så må det se estetisk riktig ut, sånn som på lårene her.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å tatovere hvitfarge? Hvordan ser det ut etter noen år? Skal ha en ny tattoo og lurer på om jeg skal fylle med hvit eller la det være åpent..

 

 

Ingen som kan svare?

 

Hvitt er fint å bruke hvor motivet skal skinne litt (hår, latex, etc.), men store flater med hvitt ser helt råttent ut. Det legger seg ny hud over tatoveringen etter du har tatt den, og pigmentene vil gi blekket en annen farge. Det blir som å legge et svakt gul-oransje matpapir over et motiv.

 

Hovne piercinger er helt normalt.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

takk for svar psilo:) men bare lurer på et par andre ting. informasjonen jeg fikk av artisten gikk ganske kjapt og kortfattet.

 

er det veldig farlig å snuse? og ER det mulig å bytte ut stanga jeg har i nå med ring om 4 uker selv om artisten sa det er best å vente 6 uker? drar på ferie da, og hadde vært artig å hatt ringen jeg ønsket meg da:)

Lenke til kommentar

Synes mange tattoveringer på magen kan se kinda trampy ut. Men har funnet ut det meste skulle vel være penere enn strekkmerker.. :p

 

Men jeg får vel først få ut nr. 1 og deretter bli ferdig med nr.2 før jeg gjør det da :)

 

Dog er det litt kjekt å tenke på at jeg kan plutselig få mange gode unnskyldniger til tattoveringer fremover :thumbs:

 

(Mannen min er jo egentlig ikke heeelt overbegeistret for de.. )

Lenke til kommentar
Hvordan er det å tatovere hvitfarge? Hvordan ser det ut etter noen år? Skal ha en ny tattoo og lurer på om jeg skal fylle med hvit eller la det være åpent..

 

 

Ingen som kan svare?

 

Hvitt er fint å bruke hvor motivet skal skinne litt (hår, latex, etc.), men store flater med hvitt ser helt råttent ut. Det legger seg ny hud over tatoveringen etter du har tatt den, og pigmentene vil gi blekket en annen farge. Det blir som å legge et svakt gul-oransje matpapir over et motiv.

 

Hovne piercinger er helt normalt.

 

Tusen takk for svaret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...