Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tatoveringer av litt størrelse er dritsexy på jenter. :dribble:

 

Hehe. Du syns det altså? :p Har inntrykk av at de fleste menn misliker tatoveringen på jenter. Spiller ingen rolle for meg hvertfall, jeg har en allerede - og skal ha flere. (Tatoveringer gir folk særpreg!) Min blir nok uansett noe mindre enn Megan sin, da teksten jeg skal ha er kortere.

Endret av CrazyDiamond
Lenke til kommentar
Jenter med tattovering er i en helt annen klasse enn jenter uten........så enkelt :thumbup:

Det kommer litt ann på. Jeg har sett nok tribals i korsryggen og annet...

 

Selvfølgelig kan det fort bli tacky.. Må være et "riktig" gjennomtenkt motiv, og ikke minst passende plassering og størrelse. Har noen lite behagelige minner fra sydenferier med blekfete, middelaldrende britiske kjerringer på stranden, med (mildt sagt) lite flatterende tatoveringer... :eek:

Lenke til kommentar
Jeg tror at han enten mente det sarkastisk, eller så mente han at altfor mange tatoverer seg uten å tenke særlig igjennom det de gjør.

 

Ok, muligens bare jeg som er treig i oppfattelsen. Nei, jeg kan nok ikke legge ut bilde av den jeg har dessverre, vil helst beholde anonymiteten min. Kan sikkert legge ut bilde av den nye, men må nok vente med å ta den til økonomien tillater det. (Lever det fattige studentlivet :p )

Lenke til kommentar
Jeg har spurt om det samme mange ganger selv. Greia er vel at i denne tråden er det best å ikke fortelle at man liker tribals. Ikke kinategn, delfiner eller stjerner heller for den saks skyld.

Det kommer vel an på. Folket er ikke glad i folk som tar kinategn fordi "alle vennene" har når de ikke har noen tilknytning til kina i det hele tatt, samme med tribal. Jeg har fått inntrykket av at folket synes tribal kan være kult, HVIS det følger linjene i kroppen, etc, og ikke bare er tilfeldige, rotete linjer. Dessuten har folk flere ganger uttalt at stjerner kan være kule, så lenge de ikke er ekstremt standard.

Sådet.. Mulig jeg har oppfattet alt feil, men i så fall er det bare å ignorere meg. :p

 

 

---

 

Jeg greier ikke å slutte å sikle på anti-eyebrows og snakebites. Det frister bare mer og mer. Oo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...