Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hmmm.. så du mener det er harry. Alle har vell forsåvidt forskjellig sans for hva vi definerer som harry. Personlig synes jeg fargede tribal tatoveringer hadde vært MYE mer harry, og gir ingen mening.

 

Men hva syntes du er mindre harry da? :-)

Jeg må nok skuffe deg og si at jeg er helt enig med Sylkvass her. Navn/etternavn på underarmen er noe av det mest fantasiløse og kjedelige man kan ta. Slike tatoveringer oppstår nesten utelukkende fordi det er 18-19 år gamle rånere som syns det hadde vært dritfett med en tatovering, men vet ingenting om tatoveringskunsten, eller hva slags motiv dem liker. Helt plain og simpel etternavn på underarmen er faktisk i mine øyner mer harry enn en tribal. For en tribal KAN i sjeldne tilfeller være bra utført og et stykke kunst.

 

Når det er sagt så er det ikke meningen å fremstå nedlatende eller negativ. Alt jeg vil er å se flere fantastiske tatoveringer gå rundt der ute. Det er for mye dårlige motiv og dårlig arbeid. Folk er rett og slett for ukritiske når det gjelder hva som skal på kroppen, og hvem som fester det på kroppen deres.

Endret av Mumsen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville definitivt valgt øverste til høyre, da jeg ønsker en enkel tatovering, ikke å dekorere hele armen.

Har sett for meg ca. samme størrelse som den Rise har der, med gotisk skrift eller lignende.

 

For all del var beatles tatoveringen stilig, men jeg hadde aldri ofret en hel arm for tatovering. Godt vi har forskjellige synspunkter :)

 

første tanken jeg har om folk som tatoverer sitt eget navn / fødselsdato på armen er at de må extremt dårlig hukommelse for og trenge en permanent huskelapp . øøø jeg heter ... sjekke armen ... jensen ,,

 

og de blir deretter behandlet som de har teflon hjerne hvor all kommunikasjon med deg tas i førskolenivå og sjekking at det sitter før du slipper løs på egenhånd .

Lenke til kommentar

første tanken jeg har om folk som tatoverer sitt eget navn / fødselsdato på armen er at de må extremt dårlig hukommelse for og trenge en permanent huskelapp . øøø jeg heter ... sjekke armen ... jensen ,,

 

og de blir deretter behandlet som de har teflon hjerne hvor all kommunikasjon med deg tas i førskolenivå og sjekking at det sitter før du slipper løs på egenhånd .

 

Tenk viss jeg bare et stolt av etternavnet, og liker og vise det frem på en slik måte. Men jeg skjønner at folk flest tydeligvis er svært i mot navnetattoo nå.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Har man et spesielt og sjeldent navn kan jeg skjønne at min vil ta det, dog da burde man gjøre litt mer ut av det og! Ikke bare et simpelt navn i kjedelig skrift!

Lenke til kommentar

beste jeg gjorde i 2012 iforhold til tattoo, ta et standpunkt imot de radikale høye prisene hos eks 1969 ved å avbestille timene mine etter 1,5år ventetid så booke tid i utlandet for halv pris hos en minst like god artist om ikke bedre :D

 

Hvis alle hadde gjort det samme hadde de ikke kunne robbe oss med latterlig høye priser, Electric Linda er verst med sin idiotiske 1000kr pre visit bs.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

beste jeg gjorde i 2012 iforhold til tattoo, ta et standpunkt imot de radikale høye prisene hos eks 1969 ved å avbestille timene mine etter 1,5år ventetid så booke tid i utlandet for halv pris hos en minst like god artist om ikke bedre :D

 

Hvis alle hadde gjort det samme hadde de ikke kunne robbe oss med latterlig høye priser, Electric Linda er verst med sin idiotiske 1000kr pre visit bs.

 

Hva er prisern sånn ca rundt omkring nå egentlig? Tattovøren min økte prisene sine nå til 1500 kr timen og minstepris på 1300 ettersom de fleste i området var meget dyrere enn det hun var!

Lenke til kommentar

beste jeg gjorde i 2012 iforhold til tattoo, ta et standpunkt imot de radikale høye prisene hos eks 1969 ved å avbestille timene mine etter 1,5år ventetid så booke tid i utlandet for halv pris hos en minst like god artist om ikke bedre :D

 

Hvis alle hadde gjort det samme hadde de ikke kunne robbe oss med latterlig høye priser, Electric Linda er verst med sin idiotiske 1000kr pre visit bs.

beste jeg gjorde i 2012 iforhold til tattoo, ta et standpunkt imot de radikale høye prisene hos eks 1969 ved å avbestille timene mine etter 1,5år ventetid så booke tid i utlandet for halv pris hos en minst like god artist om ikke bedre :D

 

Hvis alle hadde gjort det samme hadde de ikke kunne robbe oss med latterlig høye priser, Electric Linda er verst med sin idiotiske 1000kr pre visit bs.

 

Selv om det er dyrt, så har Noi en teknikk der farga holder seg i huden lengre. Betaler for kvaliteten på produktet og kompetansen til artisten!

Lenke til kommentar

Personlig føler jeg at Noi er en stempelfabrikk. Pumper ut masse like tatoveringer. Altså, han kan det han gjør. Men mye variasjon og kreativitet føler jeg det ikke er.

 

Bra standpunkt daninichi!! Eneste som kunne fått meg til å legge meg på benken til electric linda er om jeg fikk det gratis. Samme med Noi. Men jeg liker ikke stilen hans, så jeg hadde nok ikke gjort det gratis heller.

Lenke til kommentar

beste jeg gjorde i 2012 iforhold til tattoo, ta et standpunkt imot de radikale høye prisene hos eks 1969 ved å avbestille timene mine etter 1,5år ventetid så booke tid i utlandet for halv pris hos en minst like god artist om ikke bedre :D

 

Hvis alle hadde gjort det samme hadde de ikke kunne robbe oss med latterlig høye priser, Electric Linda er verst med sin idiotiske 1000kr pre visit bs.

Hvem skal du begynne å gå hos i utlandet?

 

Norske priser er hinsides:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...