Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg synes det høres ut som en knallide! :) Tror det blir en kul chestpiece.

 

Tusen takk, hehe :)

Tror bare jeg skal la den utvikle seg litt mer, men veldig lyst til å ta Frankenweenie på lørdag, det har vært planen en god stund nå.

Så rives litt, men et sted må jeg uansett begynne i så tilfelle.

Se hva tatovøren sier :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk, hehe :) Tror bare jeg skal la den utvikle seg litt mer, men veldig lyst til å ta Frankenweenie på lørdag, det har vært planen en god stund nå. Så rives litt, men et sted må jeg uansett begynne i så tilfelle. Se hva tatovøren sier :yes:

Jeg troooooor at du er Tim burton fan :p

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Jeg troooooor at du er Tim burton fan :p

 

Du tror? Regnet da med at det var ganske så innlysende nå *ler*

Spørsmålet jeg sitter med er hva jeg skal bygge videre ut.. Vil ikke ha for stort, men nok til at det dekker over den gamle møkka jeg har der :p

Og selvfølgelig Tim Burtonish, vil ikke ta av helt med Franken-team der liksom..

Lenke til kommentar

Er det ok eller veldig sært å blande forskjellige stiler? Har en halvsleeve på overarmen som består av en stor guardian angel i black n grey, men har veldig lyst å fullføre sleeven med noe japansk-inspirert og kanskje piffe litt opp med noe/litt farger, men ikke for mye.

 

Er det vanlig å blande inn forskjellige stiler?

Lenke til kommentar

Hva synes folk (jenter spesielt da) om piercing i nippelen? :)

 

Gjør det du selv mener er "rett".Min mening: Har enda ikke sett en person passet med å ha piercing i nippelen, uansett kjønn. Her vil du også få forskjellige svar fra person til person og jeg tviler sterkt at du kommer til å bli nå klokere. så, er det ingen hindring for deg å ta/ha piercing i nippelen og du selv synes det er kult..Go For It;)

Lenke til kommentar

Er det ok eller veldig sært å blande forskjellige stiler? Har en halvsleeve på overarmen som består av en stor guardian angel i black n grey, men har veldig lyst å fullføre sleeven med noe japansk-inspirert og kanskje piffe litt opp med noe/litt farger, men ikke for mye.

 

Er det vanlig å blande inn forskjellige stiler?

 

Så lenge det ser fett ut kunne ikke jeg brydd meg mindre. til sist så blir det din stil, siden det er

på din kropp. Uansett om noen kaller det klattverk eller mesterverk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...