Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Såg bra ut det der! Store tuneller er ikke helt min greie, men likte veldig godt tattoveringen :)

 

 

 

Mye bra tidsfordriv! Takk :love:

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den der liker jeg =)

Må ta vare på den kulturelle arven! :green:

Den var råfet. Ville gjort seg bra med litt farger men liker uansett designet på dragen veldig godt. Synes jeg ser litt far-east inspirasjon i den. Helt unikt og veldig bra.

Takker så meget. Farger blir det nok ikkje, men det kunne kanskje ha vore fett. Designet på dragen er tenkt å vere typisk noko ein kunne ha rissa inn i stein eller tre, slik det blei gjort på vikingtida, på f.eks. skipa.

Er overhode ikkje meininga at den skal vere far-east inspirert. Tanken var at det skulle vere enkelt og fett :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Piercingen sitter i nesevingen, det glemte jeg jo å skrive. Betennelsen slapp endelig for et par dager siden. Klumpen over har tørket inn og er nesten vekk. Men fy den betennelser skremte meg. Trodde jeg måtte gå til lege, men viste at da ville jeg få beskjed om å ta den ut, noe jeg ikke vil. Den var skikkelig ekkel. Men det gikk heldigvis fint.

Når vi først er inne på betennelser får det meg til å tenke tilbake på når jeg strakk septumen min selv en periode. Ikke bare var det utrolig vondt, jeg endte to-tre ganger opp med å få kjempesår nesetipp grunnet infeksjon i selve hullet. Endte med at jeg måtte ta ut smykket og presse hardt på nesa. Flommet ut med bentent puss. Ikke særlig delikat. Nå strekker jeg kun hos studio og har aldri hatt problemer siden. Ikke lenge igjen til jeg når målet på 8mm! :)

Lenke til kommentar

Tenker å ta enda en tatovering på andre siden overkroppen (venstre ribbein) og har en del av idèen klar. Skal være denne http://i45.tinypic.com/30m8nrb.jpg , Kart av Norge. Men jeg må fylle den inn med noe, for vil bli tomt med bare et omriss. Noen som har en idè ?? Hvis noen kjeder seg og er gode til å tegne så tar jeg imot slike tips også :)

 

Leker også litt med tanken om at Finnmark skal bli en hånd som griper tak i huden. 'Norges fjellheim som holder meg fast' Usikker på om det blir seendes bra ut da..

Lenke til kommentar

gjør den om til en gitar.. nei da.. tradisjonelt sett, hvis man kan kalle det det, så er det vanlig å ha med elementer fra stedet/landet/staten/byen inn i / eller som et tema i en slik type tatovering.

 

f.eks. så har jeg sett en som har tatovert omrisset av staten california og lagt inn elementer som golden gate broa, hollywood skiltet, litt sol, bølger og jeg tror et eller annet dyr. husker ikke helt.

 

Norge har jo en del kule ting, men jeg skal ikke si noe mer enn det, da blir det mere din tatovering:)

Endret av Sylkvass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...