Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra for deg , han var vel i godt humør etter tjent ekstremt med penger ifra andre kunder :)

 

Noi tar 5400 pr sitting, og 10800 for en dobbel. Hver sitting pleier å være på fire timer, det har alle mine 9 sittinger til nå vært. Stemmer sikkert at han tar 1800 i timen for mindre greier som tar under 4 timer, men det gjør vel Noi skjelden.

Lenke til kommentar

Noi tar 5400 pr sitting, og 10800 for en dobbel. Hver sitting pleier å være på fire timer, det har alle mine 9 sittinger til nå vært. Stemmer sikkert at han tar 1800 i timen for mindre greier som tar under 4 timer, men det gjør vel Noi skjelden.

Ok jeg fikk beskjed samt 4-5 andre jeg vet om at alle sittinger var på 3timer..Mulig noe forandret seg da folk begynte reagere på prisene..Hvis det stemmer at det er 5400 pr 4timer sitting er jo det veldig bra utvikling :)

Lenke til kommentar

Ok jeg fikk beskjed samt 4-5 andre jeg vet om at alle sittinger var på 3timer..Mulig noe forandret seg da folk begynte reagere på prisene..Hvis det stemmer at det er 5400 pr 4timer sitting er jo det veldig bra utvikling :)

 

Jeg fikk også beskjed om det før jeg begynte, men han har holdt på ca en time ekstra hver gang :)

Ikke spesielt til deg, men sånn generelt synes jeg det er en uting å sutre over prisene, hvis man synes de er for høye er det bare å gå et annet sted. Så lenge mange er villige til å betale det han ber om kommer han til å fortsette med det.

Jeg synes det er verdt penga, ellers hadde jeg valgt en annen. Er storfornøyd med Noi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk også beskjed om det før jeg begynte, men han har holdt på ca en time ekstra hver gang :)

Ikke spesielt til deg, men sånn generelt synes jeg det er en uting å sutre over prisene, hvis man synes de er for høye er det bare å gå et annet sted. Så lenge mange er villige til å betale det han ber om kommer han til å fortsette med det.

Jeg synes det er verdt penga, ellers hadde jeg valgt en annen. Er storfornøyd med Noi.

Hva er det jeg skriver i siste innlegg ? og hva skrev jeg som grunn til jeg syntes slike priser en en uting ?

har brukt minst 30k på blekk så 20 hos Noi hadde vært ikke noe, men jeg valgte heller dra utland å støtte artister som ikke tar blodpriser, om man er heldig sitter en ekstra time hos ArtIam så er jo det bra, og er du fornøyd er ikke noe bedre en det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til noen gode i Telemark/Vestfoldsområdet?

Jeg vet om han på De Freixas i Skien og han er nærmest også for den saks skyld.

 

Jeg skal ta min første, så jeg skal begynne "forsiktig" og det skal være et sitat. NEI, ikke noe mainstream greier.

Jeg ville gjerne hatt en liten tegning ved, men jeg vet ikke helt hva jeg skulle hatt så jeg tror det er best å la være.

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Jeg er ny i dette forumet, so be kind :p

 

Vel, jeg har en tribal på leggen som jeg har lyst til å gjøre noe med. Enten å gjøre den en GOD del kulere, med skygger og effekter.. eller ta en cover-up og finne på noe helt nytt..

Har noen av dere tips om hvem i Oslo som er flinke til sånt? Evt bare noen dyktige tatovører :p Er ikke helt oppdatert på feltet og gidder ikke lese igjennom hele tråden her.

 

Jeg er åpen for det meste.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til noen gode i Telemark/Vestfoldsområdet?

Jeg vet om han på De Freixas i Skien og han er nærmest også for den saks skyld.

 

Jeg skal ta min første, så jeg skal begynne "forsiktig" og det skal være et sitat. NEI, ikke noe mainstream greier.

Jeg ville gjerne hatt en liten tegning ved, men jeg vet ikke helt hva jeg skulle hatt så jeg tror det er best å la være.

Tony på De Freixas er jo god. Du kan jo også sjekke ut Danila sitt arbeid, https://www.facebook.com/Implode.ink/photos_stream :) Ikke heeelt sikker på hvor han holder til, tror det er i området, men du kan jo spørre.

Lenke til kommentar

Tony på De Freixas er jo god. Du kan jo også sjekke ut Danila sitt arbeid, https://www.facebook...k/photos_stream :) Ikke heeelt sikker på hvor han holder til, tror det er i området, men du kan jo spørre.

Da har jeg spurt Dan Barbossa, så får jeg ta kontakt med De Freixas etterhvert. Skulle gjerne hatt den nå, fordi jeg har gått å grublet over den så utrolig lenge og har funnet ut at NÅ er det faktisk på tide.

Og tusen takk, Marte! Du er en knupp :-)

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Jeg er ny i dette forumet, so be kind :p

 

Vel, jeg har en tribal på leggen som jeg har lyst til å gjøre noe med. Enten å gjøre den en GOD del kulere, med skygger og effekter.. eller ta en cover-up og finne på noe helt nytt..

Har noen av dere tips om hvem i Oslo som er flinke til sånt? Evt bare noen dyktige tatovører :p Er ikke helt oppdatert på feltet og gidder ikke lese igjennom hele tråden her.

 

Jeg er åpen for det meste.

 

Kjør cover-up er du snill :p Sjekk ut Nick Morte. Han gjør mye cover-ups, og holder til i Oslo. Er han som jobber på armen min!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg går i mot hva jeg selv har sagt og vurderer sterkt en chestpiece i black n' grey.

Frankenweenie i sentrum, og bygge noe utover (dekker over en gammal tattis som nok mest sannsynlig aldri vil gå bort uansett hvor mye laser jeg tar på'n).

Så er det det at jeg aldri skulle ha chestpiece fordi jeg ville ha området fritt, Frankenweenie skulle i grunn bare plasseres sånn fint på brystet på hjertesiden, men nå kverner idèen i hodet.

Og jeg liker det litt, men smule skummelt.

Noen som har innspill?

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Jeg er ny i dette forumet, so be kind :p

 

Vel, jeg har en tribal på leggen som jeg har lyst til å gjøre noe med. Enten å gjøre den en GOD del kulere, med skygger og effekter.. eller ta en cover-up og finne på noe helt nytt..

Har noen av dere tips om hvem i Oslo som er flinke til sånt? Evt bare noen dyktige tatovører :p Er ikke helt oppdatert på feltet og gidder ikke lese igjennom hele tråden her.

 

Jeg er åpen for det meste.

Kjør cover-up er du snill :p Sjekk ut Nick Morte. Han gjør mye cover-ups, og holder til i Oslo. Er han som jobber på armen min!

 

Støttes! Nå skal de sies at han også jobber på min arm, men han både liker - og er dyktig på - cover-ups.

 

Anbefaler deg å sjekke ut arbeidet her: https://www.facebook.com/pages/Nick-Morte-Art/234931803233420 og her: http://instagram.com/nickmorte/

 

I tillegg synes jeg han er mer enn fair på pris.

 

Jeg går i mot hva jeg selv har sagt og vurderer sterkt en chestpiece i black n' grey.

Frankenweenie i sentrum, og bygge noe utover (dekker over en gammal tattis som nok mest sannsynlig aldri vil gå bort uansett hvor mye laser jeg tar på'n).

Så er det det at jeg aldri skulle ha chestpiece fordi jeg ville ha området fritt, Frankenweenie skulle i grunn bare plasseres sånn fint på brystet på hjertesiden, men nå kverner idèen i hodet.

Og jeg liker det litt, men smule skummelt.

Noen som har innspill?

 

Jeg synes det høres ut som en knallide! :) Tror det blir en kul chestpiece.

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Jeg er ny i dette forumet, so be kind :p

 

Vel, jeg har en tribal på leggen som jeg har lyst til å gjøre noe med. Enten å gjøre den en GOD del kulere, med skygger og effekter.. eller ta en cover-up og finne på noe helt nytt..

Har noen av dere tips om hvem i Oslo som er flinke til sånt? Evt bare noen dyktige tatovører :p Er ikke helt oppdatert på feltet og gidder ikke lese igjennom hele tråden her.

 

Jeg er åpen for det meste.

laser 3-4ganger så cover up.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...