Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvilken tattovør ansees som best i Stavanger/Sandnes området nå?

2. Noen som vet noe om hvem som har tegnet dette?

 

396117_10151387276985027_507870758_n.jpg

 

3. Hva vil du anslå at en slik tattoo ville komme på sånn ca? da tenker ca. størrelse fra skulder til albue...

 

Takk for svar! :)

 

Edit: fant svar på spørsmål nr.2 - så da lurer jeg bare på resten.. :)

Endret av slins
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har veldig lyst på en tatovering, men er litt usikker på hva og hvor.

 

Eller, de eneste stedene jeg tenker på er enten underarmen eller leggen.

 

 

Jeg vurderer litt og tattovere etternavnet mitt på underarmen, med en fin gotisk aktig skrift. Har sett noen som har dette, og syntes det ser kult ut, og også noe som gir mening.

 

Når det gjelder leggen har jeg alltid kunt tenkt meg ett eller annet som kryper oppover/rundt leggen. :-p

 

Hva syntes dere?

Lenke til kommentar

 

 

3. Hva vil du anslå at en slik tattoo ville komme på sånn ca? da tenker ca. størrelse fra skulder til albue...

 

 

faktorer som styrer pengebruken:

- størrelse

- detaljer

- farge vs. bare svart

 

Timesbetaling tattovøren tar * tiden det tar.

 

Jeg har en tribal fra skulder til albuen som tok 8 timer og det kostet meg 7000 kr. Vil tippe den der vil komme på mere siden det er flere detaljer.

Lenke til kommentar

Har veldig lyst på en tatovering, men er litt usikker på hva og hvor.

 

Eller, de eneste stedene jeg tenker på er enten underarmen eller leggen.

 

 

Jeg vurderer litt og tattovere etternavnet mitt på underarmen, med en fin gotisk aktig skrift. Har sett noen som har dette, og syntes det ser kult ut, og også noe som gir mening.

 

Når det gjelder leggen har jeg alltid kunt tenkt meg ett eller annet som kryper oppover/rundt leggen. :-p

 

Hva syntes dere?

Personlig syntes jeg etternavn er harry. Underarmen/armer generelt anser jeg som de kuleste stedene å få tatovering. Det blir som å sette opp brakker på aker brygge istedet for ett fett design hus/hotell. Location location location. Med andre ord; skal du tatovere noe på armene, så bør det være fett:D

 

Noe som klatrer opp leggen kan være kult, men mange tatovører liker ikke at man må "vri" på lerretet for at folk skal kunne se hva det er. men snake is obvious snake også :)

 

Høres ut som du trenger å tenke over litt til hva du ønsker deg. les litt om forskjellige tatoveringsstiler og når du finner ut hvilken stil du liker, så leter du etter tatovør med skillsa du trenger og som er realistisk for deg å reise til.

 

i mellomtiden så kan du skaffe deg en:

tattoo-money-Favim.com-467887_large.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har denne på håndleddet, men føler at den er så naken og kjedelig... Noen tips til hvordan jeg kan få livet den opp litt?

Er jo ikke akkurat massive greier du har der, så mye som er mulig, spørs helt hva du tenker. Skal du få full sleeve, eller har du bare lyst å bygge litt rundt den du allerede har der.

 

Hvis du skal visualisere fearless hva er det først du tenker på da? hvis du skal bygge på en større tatovering, så er det egentlig bare sørge for at eventuelle farger som kommer bak teksten er skarpe lyse farger. men regner med en over gjennomsnittet tatovør kan finne på noe kult noe til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skjønner den Knewt. Selv visste jeg at om jeg først skulle begynne på noe så ville jeg ha råd til å gjøre den ferdig. Var på første session i går, og gleder meg til å bli ferdig med den om en måneds tid.

 

Vedrørende spareglaset: Funker ikke det svært dårlig i et samfunn hvor kontanter nærmest er ikke-eksisterende? Går jo alltids an å ta ut kontanter bare for å få småpenger som man putter på spareglasset, men da er det nesten like så greit å sette fast trekk til en sparekonto med x antall kroner i uka/måneden. Funker knall som sparetiltak for min del i alle fall.

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg etternavn er harry. Underarmen/armer generelt anser jeg som de kuleste stedene å få tatovering. Det blir som å sette opp brakker på aker brygge istedet for ett fett design hus/hotell. Location location location. Med andre ord; skal du tatovere noe på armene, så bør det være fett:D

 

Noe som klatrer opp leggen kan være kult, men mange tatovører liker ikke at man må "vri" på lerretet for at folk skal kunne se hva det er. men snake is obvious snake også :)

 

Høres ut som du trenger å tenke over litt til hva du ønsker deg. les litt om forskjellige tatoveringsstiler og når du finner ut hvilken stil du liker, så leter du etter tatovør med skillsa du trenger og som er realistisk for deg å reise til.

 

i mellomtiden så kan du skaffe deg en:

tattoo-money-Favim.com-467887_large.jpg

 

Hmmm.. så du mener det er harry. Alle har vell forsåvidt forskjellig sans for hva vi definerer som harry. Personlig synes jeg fargede tribal tatoveringer hadde vært MYE mer harry, og gir ingen mening.

 

Men hva syntes du er mindre harry da? :-)

Lenke til kommentar

Hmmm.. så du mener det er harry. Alle har vell forsåvidt forskjellig sans for hva vi definerer som harry. Personlig synes jeg fargede tribal tatoveringer hadde vært MYE mer harry, og gir ingen mening.

 

Men hva syntes du er mindre harry da? :-)

Det er bare min mening. Men etternavn eller navn i stor skrift i seg selv er litt kjedelig syntes jeg, det er bortkastede cm²'ere. Nå blir jeg sikkert drept her inne, men likestiller det med å ha navn på barna sine tatoverte:p

 

vil du ha

riise3_952243i.jpg

 

eller

 

anders.jpg?1255464334

 

Men du kan jo innkorpere etternavnet i en større tatovering da?

Lenke til kommentar

Det er bare min mening. Men etternavn eller navn i stor skrift i seg selv er litt kjedelig syntes jeg, det er bortkastede cm²'ere. Nå blir jeg sikkert drept her inne, men likestiller det med å ha navn på barna sine tatoverte:p

 

vil du ha

riise3_952243i.jpg

 

eller

 

anders.jpg?1255464334

 

Men du kan jo innkorpere etternavnet i en større tatovering da?

 

Ville definitivt valgt øverste til høyre, da jeg ønsker en enkel tatovering, ikke å dekorere hele armen.

Har sett for meg ca. samme størrelse som den Rise har der, med gotisk skrift eller lignende.

 

For all del var beatles tatoveringen stilig, men jeg hadde aldri ofret en hel arm for tatovering. Godt vi har forskjellige synspunkter :)

Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat massive greier du har der, så mye som er mulig, spørs helt hva du tenker. Skal du få full sleeve, eller har du bare lyst å bygge litt rundt den du allerede har der.

 

Hvis du skal visualisere fearless hva er det først du tenker på da? hvis du skal bygge på en større tatovering, så er det egentlig bare sørge for at eventuelle farger som kommer bak teksten er skarpe lyse farger. men regner med en over gjennomsnittet tatovør kan finne på noe kult noe til deg.

 

Hva slags type sleeve da for eksempel?

Er jo mye "space" under, nærmere hånden... Vil prøve å fylle det tomme området der, og finner ikke ut av noe selv siden jeg ikke har sett så mange sånne tatoveringer i mitt liv, derfor jeg skrev her så jeg kunne få noe tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...