Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med chest piecen idag. Tatoverte som tidligere nevnt en hånd som griper rundt Jorden. Eneste jeg er misfornøyd med er at kontinentene ser litt merkelige ut - ser mer ut som Venus enn moder jord. Så jeg tenker å fikse på dette i fremtiden, eller bare si at det faktisk er Venus. :) Noe jeg også angrer bitte bitte litt på, er størrelsen. Kunne godt vært en tanke større. Kan sikkert slenge opp et bilde i den andre tråden når tatoveringen er ferdiggrodd.

Jeg var forberedt på et lite smertehelvete, men det var absolutt overkommelig (tror det hjalp med en god lunsj, brus og sjokolade). Ser at folk har beskrevet det som å bli klort av en katt på solbrent hud, men hos meg føltes det bare ut som en liten nål, som det jo faktisk er. Mellom brystene, der ribbeinene møtes, gjorde det derimot ganske vondt. Det føltes ut som om en drill skrapet bortover beinet, og jeg lagde grimaser og grep tak i buksa hver gang han jobba.

 

Veldig bra studio også, med hyggelige folk, bra hygiene (engangsnåler, regelmessig hanskeskifting og rensing) og chill musikk. Billig var det også: ca 800 kroner for hele greia, som tok en time. Norske priser 0 - 1 Engelske priser!

 

Alt i alt så fikk jeg et veldig bra førsteinntrykk av kroppskunst, og jeg gleder meg allerede til å utvikle chest piecen og ta sleeve.

Lenke til kommentar

Mulig jeg glemte en ironi-tag inni posten min ett eller annet sted. Tatovøren er en gammel kollega av meg. Jeg fokuserer all min selvdisiplin for å ikke påpeke alle de skeive linjene, og alt det andre som er feil med tatoveringen!

 

Tatovøren har mye helt middelmådig arbeid, finner mye feil i det han lager. Spammer facebookfeeden min med bilder titt og ofte.

 

Nei heldigvis er ikke dette meg. Mitt neste prosjekt påstartes neste fredag 14.00 hos Nick Morte :) Da er det armen som skal få kjørt seg!

Endret av Mumsen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mulig jeg glemte en ironi-tag inni posten min ett eller annet sted. Tatovøren er en gammel kollega av meg. Jeg fokuserer all min selvdisiplin for å ikke påpeke alle de skeive linjene, og alt det andre som er feil med tatoveringen!

 

Tatovøren har mye helt middelmådig arbeid, finner mye feil i det han lager. Spammer facebookfeeden min med bilder titt og ofte.

 

Nei heldigvis er ikke dette meg. Mitt neste prosjekt påstartes neste fredag 14.00 hos Nick Morte :) Da er det armen som skal få kjørt seg!

 

Oke, begynte nesten å lure skjønner du. Du får ha lykke til hos Morte. Håper på en rapport når du er ferdig. :)

Lenke til kommentar

Altså, what to do med den øverste piercingen min? Det har kommet en stor kul rundt smykket, og den er ganske så tørr. Gjør ikke like vondt nå som tidligere denne uka, men er jævlig irriterende da jeg ikke kan sette opp håret mitt uten å høre "Æææææsj, hva er det? Ta ut smykket da.." Så blir jeg sint og kvekser tilbake at man ikke skal ta ut smykket ved betennelse/infeksjon.

 

Men nå aner jo ikke jeg hvilken av delene dette kan være da? Det væsker jo ikke, å jeg klarer fint å rive av hudflak fra den, noe som er sykt nasty.

Forslag til hva jeg skal gjøre?

På forhånd, takk!

post-216872-0-36283600-1337349426_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Altså, what to do med den øverste piercingen min? Det har kommet en stor kul rundt smykket, og den er ganske så tørr. Gjør ikke like vondt nå som tidligere denne uka, men er jævlig irriterende da jeg ikke kan sette opp håret mitt uten å høre "Æææææsj, hva er det? Ta ut smykket da.." Så blir jeg sint og kvekser tilbake at man ikke skal ta ut smykket ved betennelse/infeksjon.

 

Men nå aner jo ikke jeg hvilken av delene dette kan være da? Det væsker jo ikke, å jeg klarer fint å rive av hudflak fra den, noe som er sykt nasty.

Forslag til hva jeg skal gjøre?

På forhånd, takk!

 

 

Hva du skal gjøre? Besøk studioet hvor du tok piercingen.

Endret av spelley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...