Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Kikila: Måten jeg har gjort det på er og ha på plasten til dagen etter, første jeg gjør når jeg står opp er og gå i dusjen, vasker over den et par ganger med grønnsåpe( du ødelegger ikke tattoveringen, jo renere den er jo bedre gror det), lufttørker tattoveringen og så smøer jeg på.

Vasker den morgen og kveld de første dagene, og går over til en gang når skorpa har kommet sikkelig.

 

Når skorpa begynner og falle av så vær forsiktig i dusjen, la vannet renne over( noe jeg gjør alltid utenom første dusj )

 

Sålenge du har tid til lufttørking så gjør det ALLTID, har du dårlig tid så er det noe annet:)

 

Har fulgt denne måten i mange år nå og får gode ord av Nick og Victor får groinga.

 

Edit: Får legge til at jeg er unormalt nøye da:P

 

Vil også legge til at det finnes ikke 1 riktig fasit når det gjelder hva man gjør under groing.

Viktigste er at den er ren, ikke tørr( huske og smøre:) ) og ikke tettsittende klær..samt hold den unna sol under groing.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deretter bruker jeg kremene jeg har fra Lush, fungerer godt for min del.

 

De produktene så fantastisk ut! Fikk en kunde i meg nå :)

 

De produktene er toppen, min nye favoritt er Ro`s Argan - som body lotion bare du smører det på i dusjen og skylder av, kjøpte den nettopp p.g.a. tatoveringene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at min faste i oslo sentrum sluttet (yougottaloveit) skiftet jeg til en som heter martin på leading light tattoo i Drammen, makan til et talent skal man lete lenge etter, håret på jokern for øvrig er gjort av København INC, de gutta som er på tv nå. :)

 

Det skal sies at jeg gav en ny dude på yougottalove it en sjanse med ribbeina og han fucka den totalt over, var derfor jeg skiftet til Drammen hvor han "reddet den" jokern ble en del "skumlere" enn jeg hadde forespeilet meg men alt i alt er jeg fornøyd som fy.

 

Alt i alt har jeg hatt fire forskjellige på ribbeina når jeg tenker meg om (to ifra yougottalove it, en gang i København så fixen i Drammen, men igjen - har tattovert meg mye og sett mye rart men leading light Drammen kan shittet sitt for å si det mildt.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Takk, hyggelig å høre da det var ekstremt difficult å bli vant med den på starten, men nå har jeg en kropp full av spillfigurer,filmfigurer etc så skiller meg nokså allerede ut tror jeg.

 

Jaah ikke sant! Jeg er sinnsyk nøye på å sjekke ut de som skal gjøre jobben og prisen har ingen betydning for meg, men duden jobbet på samme sjappe og hadde atpåtil en !!joker-comic!! hefte liggende på jobb så trodde han skulle nailet den, enden på visa var at dem i Drammen trodde en læring hadde gått nuts på ribbeina mine. :p

Lenke til kommentar

Det kan jeg like gjerne, rart at jeg ikke har vært mer aktiv her enn det jeg har vært med tanke på min kjærlighet til blekk, nå er ribbsa det eneste jeg faktisk har tatt "selvportrett" av men fant noe på face som deles for alle - armen min er dedikert til barndommen min : tvserier og gaming, videre har jeg tattovert et portrett av Rocky Balboa på nesten halve ryggen, og expendables skullen på leggen, skal se om jeg kan slenge ut eller finne noen bilder her. :)

 

edit :

https://docs.google.com/open?id=0BywFLwtjOqIhOU9fNERNQm1IdEk

 

https://docs.google.com/open?id=0BywFLwtjOqIhNDZJQlMzODFyT0k

post-235098-0-08456500-1336333485_thumb.jpg

Endret av Dukien
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...