Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har han åpenbart ikke, men han fant ut at det ville være lettere å bare skrive at han bruker det til å sterilisere med. På den måten kan vi bite på kroken, tro han vet hvordan han behandler utstyret helsemessig, og heller gi han tips om hvordan han kan tatovere bedre.

 

Perasafe er forresten et rensemiddel brukt av blant annet sykehus på instrumenter som ikke kan steriliseres i autoklav, f.eks et endoskop(som inneholder blant annet kamera og ustyr for vevsprøver, men det er besides the point)

 

Har du tilgang på en autoklav trenger du ikke Perasafe, men du har allerede skrevet i et tidligere inlegg at du kaster nålene mellom hver gang, med andre ord, du har ikke autoklav, som igjen bare styrker teorien min om at du nå skriver du har tilgang på en for å kunne få oss til å hjelpe deg.

 

Lykke til på et annet forum

Lenke til kommentar

La meg gi deg et tips, et seriøst et, som ikke ber deg om å slutte å fucke opp folks hud.

 

Søk deg lærlingplass hos et godt studio. Hvis du er seriøs om tatovering (noe jeg håper du er, ellers burde du aldri rørt noen med en nål) så kan de gi deg råd om hvordan du blir flinkere, gi deg tilgang på en autoklav og korrekt hygieneutstyr - pluss hygieneopplæring som du garantert trenger. Hvis dette ikke er av interesse, legg ned maskinen og aldri bruk den igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Defo: snacks kaller jeg det der :love:

 

hvor tok du den? Den ble skikkelig konge!

 

Den var snasen, Defo ^^

 

Takk takk :) Den er tatt hos Lucky7 av Nick Morte.

 

Men lurer på en ting. Det ligger en del blod i porer rundt omkring som ikke gikk av ved første vask med grønnsåpe osv. Smørte på helosan nå etter et døgn, og det svidde en del. Er det normalt? Vil blodet i porene forsvinne av seg selv etterhvert?

Lenke til kommentar

Homescratchers -.-

Gudra: Tror du en som vil bli tannlege haddet ville gjort det samme hjemme? Satt i gang med en rotfylling?

Eller en som ønsker bli hjernekirurg, sprettet opp en rammemadrass i garasjen og stålampe?

Det å være tatovør er et like nøye yrke, og jeg hater å se slike som deg ødelegge andres hud bare fordi dere ikke gidder komme dere til ordentlig lære.

Og man skal være j***** nøye på hvor man bestiller blekk fra, ettersom det for en liten stund siden var en sak på akkurat dette, og det dere homescratchers bestiller.. Det er ikke ordentlig blekk.

Sorry, men den må du lengere ut på havet med.

Endret av LisinWonderland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

gudra: No offence, men du gjør ikke særlig bra arbeid heller.

De stjernene dine er jo feil proposjonert, og ser ikke særlig bra ut.

 

Ellers slenger jeg meg på det Eplefe allerede har sagt.

Hvis du virkelig har en drøm om å bli tatovør, vil jeg anbefale deg å søke om en lærlingplass hos et seriøst studio.

Lenke til kommentar

på det ene bildet ser jeg en boks vaselin. er ikke det fy-fy på nye tattiser?

Vanlig vaselin som i kløvervaselin er ikke akkurat top prime, men det er en type vaselin de smører over tatoveringer før de putter på plast som du dusjer av dagen etterpå.

Hvor fort vil en piercing i nesevingen gro igjen? Jeg er i gang med å planlegge bryllup i begynnelsen av 2012, og er usikker på om jeg fortsatt ønsker å ha den da. Og hvor synlig vil et eventuelt arr etter den være?

Ikke særlig fort. Bruskpiercinger bruker en god stund på å gro sammen igjen. Et arr vil ikke være særlig synlig, men det vil ikke hullet heller være uten smykke.
Lenke til kommentar

Vanlig vaselin som i kløvervaselin er ikke akkurat top prime, men det er en type vaselin de smører over tatoveringer før de putter på plast som du dusjer av dagen etterpå.

 

Dagen etterpå? Jeg fikk beskjed om å ta av plasten og vaske etter en 3 timers tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...