Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ja, du ble døpt Lisa nå :tease:

Lis skal jeg begynne og skrive :thumbup:

 

Ene året så gleme hun avtalen jeg hadde med henne :!:

Syns jeg kjente igjen et av motivene :D

 

*ler* Neida, jeg kan fint gå under Lisa jeg :p

 

Ah.. Og jeg antar at jeg var så overlegen som jeg virket som? :blush:

Når jeg blir tatovert så konser jeg om alt som skjer rundt meg, og ikke mye om hva som skjer eller hvem som står rundt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen som har noen tips til artister som kunne klart stilen på bilde jeg postet for to sider siden? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne..

 

Jeg må si han som driver med Alice in Wond.-sleeven på meg, som er i Oslo noen ganger i året. Victor Policheri hadde elsket den jobben der og jeg tørr ikke å tenke på resultatet engang :love:

Denne støttes helt og fullt ut! Har selv en liten en fra mr. Poli, og skal fortsette på den når pengene tilater det :p

Han hadde gjort en syk jobb med det motivet det snakkes om, slike farger kan han, imo. :D

Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål..

Jeg har som hobby å tattovere! Men er ikke hver gang blekket sitter like godt i huden.

På noen sitter det med en gang, mens andre sitter det dårlig på, slik at jeg må tattovere over fler gang før det blir svart. Og da i senere tid, så går mesteparten av blekket bort.. Hvorfor? Noen tips til hva jeg kan gjøre anneledes?

Lenke til kommentar

Alså, for å si det slik. Jeg er utrolig nøye med hygene.. Jeg bruker hanske hele tiden, desinfiserer utstyret, har ny plastikk over alle tingene før jeg begynner på en ny person, kjøpt proft blekk og andre ting, slik at jeg ikke skal påføre noen infeksjoner! alt er nytt hele tiden, så det er det INGEN fare med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...