Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Glad Christine trippelsjekka min før hun satte i gang :p

Btw så har Vitus apotek 2 for 1-tilbud på solkrem, solfaktor 50 (er kids-serie, men tror ikke det er stor forskjell fra de andre, utenom at den kanskje beskyter enda bedre). Bare ett lite tips.

Lenke til kommentar

Det har vært tattoo convention i Narvik i helga. Masse artister fra det ganske land, og noen fra utlandet også. Australia, Argentina, Skottland etc.

Jeg fikk min nye tattovering av Norberto Lopez fra Sancast Tattoo, Bueno Aires, Argentina.

 

tat5t.jpg

 

Dette er min andre, har en til på ryggen. Ble overrasket over hvor lite vondt det gjorde å tattovere overarmen. Fikk den i går, og jeg har enda ikke merket noe særlig smerter.

 

Designet er insipirert av bandet Tool, og da album art fra Ænima, Lateralus og 10.000 days.

Jeg ville opprinnelig ha farge i pupillene på det store øyet, men han mente det ville se bedre ut med black/grey. Må si meg enig i det ;)

 

Jeg ble hvertfall strålende fornøyd! Hva synes dere? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er kanskje litt uenig når det gjelder farge. Særlig grønt kunne gjort seg godt mot det grå. Men da måtte du kanskje netsen farget de små pupillene og, ellers kunne resten av toattoveringen bortsett fra den store pupillen blitt seendes veldig... grå og kjedelig ut i sammenlikning. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...