Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig spørsmål det der Bruttern, er vel oppi 100 selv nå hvis jeg teller grovt :!:

Det som er greit og være høy, man har masse plass....men det tar mer tid også :whistle:

 

Må gi en takk til Mumsenn for besøket av avla under økten i dag :love:

Gikk ut og kjøpte mat\drikke til meg samt en hyggelig prat er alltid koseligg :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

30 timer på halfsleeven...det er uten bakgrunn :tease:

Ja, er ekstremt mye fargebruk...men en halfsleeve på meg er ssom en backpiece på ei vanlig bygd jente som hann som lager den sa.

Du tenker kanskje han jobber tregt, han som jobber med den er vel en av de raskeste jeg har vært borti og dyktigste.

 

Alt har meed hva man tattoverer, men både jeg og bruttern er nesten 2 meter høye, så det blir ikke så ting.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Bakgrunnen er bare farger, en syreaktig himmel ab blått,grønt osv.

Lsd som i syre...ikke etsende:P

Så håper ikke det tar 20 timer:P

 

 

Men han tenger bare og få selve motivet ferdig så jeg kan være med i konkuransen;)

 

Han bruke forresten en ny type maskin på meg i dag, så og si lydløs samt den dirrinnga var helt vekke. Så var ikke så ubehagglig over beinete oområder som det bruker oog være.

Rett og slett genial maskin.

Pluss den gjoorde at farggen satte seg mye fortere, var som en pensel nesten.

Ogg man byttet bare nedre delen der nåla er så hhan slapp og bruke 4-5 forskjelligge maskiner.. Behøvde bare den ene.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Bakgrunnen er bare farger, en syreaktig himmel ab blått,grønt osv.

Lsd som i syre...ikke etsende:P

Så håper ikke det tar 20 timer:P

 

 

Men han tenger bare og få selve motivet ferdig så jeg kan være med i konkuransen;)

 

Han bruke forresten en ny type maskin på meg i dag, så og si lydløs samt den dirrinnga var helt vekke. Så var ikke så ubehagglig over beinete oområder som det bruker oog være.

Rett og slett genial maskin.

Pluss den gjoorde at farggen satte seg mye fortere, var som en pensel nesten.

Ogg man byttet bare nedre delen der nåla er så hhan slapp og bruke 4-5 forskjelligge maskiner.. Behøvde bare den ene.

Den maskinen som ser ut som en feit penn? Nick Brukte den på meg. Jeg er redd for å prøve de eldre maskinene nå :p

Lenke til kommentar

Riktig Zodz, helt merkligg opplevels. Smerten var så og si den samme...MEN på de plassene man treffer bein så slipper man den dirringa pluss de gangene man treffer punk slik at man får rare stikkesmerter andre plasser på kroppen.

Men det med smerten, det tar litt lengre tid før det blir like vondt. Jeg ble så og si forelsket i den :love:

 

Men du skal ikke være redd fooor de "gamle" :tease:

Er en opplevelse det også, grunnen til at jeg liker de gamle er at det er lett oog havne i en transeaktig-tilstand med den lyden.

 

Så begge har sine positive og negative.

 

Men man slipper all den tid i og bytte maskiner oosv. siden det er bare og bytte nedre halvdel :D

Og fargen kommer fortere på, ser ut soom penselstrøk når bruker av de bredere "halvdelen"

 

Tok feil mellom Nick Morte og en annen :blush:

JEgg tenkte på Benjamin fra Apocalypse Tattoo.

 

Skal du på Otc i år forresten?

 

Glimti: tusen takk :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...