Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jojobaolje inneholder masse bl.a. masse e-vitaminer og annet snadder som ligner på oljene kroppen din skiller ut, slik jeg har forstått.

Massér øreflippene morgen og kveld samt hver gang du har dusjet. Det gjør jeg, og flippene mine har det strålende. :) Olja brukes forøvrig også til masse innen kosmetikk og kan også hjelpe mot bl.a. akne samt gi deg glansfullt hår og sånn.

Iallefall var det det jeg lærte fra Youtube. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Prøvde forøvrig å bruke vannbasert glidemiddel når jeg strakk her for noen uker siden, men kan ikke si det var et spesielt sjakktrekk.

Greit nok at smykket kom inn, men jeg tror jaggu meg ikke hullet var helt klart enda. Svei som bare lenge etterpå, så jeg tapet heller opp tunnelene mine og lot ørene gradvis venne seg til den nye størrelsen. :wee: Satser på å bruke jojoba fra nå av.

Lenke til kommentar

Helosan er meget bra syns jeg, hvis man sliter med tykke skorper så gjør den det slik at den mykner opp skorpa så den ikke kan knekkes så lett. Det jeg liker best er at når man smører jevnlige tynne lag så får man bare tynne flak, men det spørs hvor mye du har jobbet på et område. Av og til er ikke tykke skorper til og unngå.

 

Har bare brukt Helosan under grotiden nå pga. jeg har hatt tykk skorpe og har ikke mistet noe farge frem til nå :love:

en god følelse når du kommer til neste økt og du får skryt for hvordan du har behandlet den :thumbup:

 

Men er vedlig viktig at du lat tattoveringen lufttørke sikkelig før du tar på helosan når du har dusjet deg.

En annen ting med helosan er at den beskytter imot dritt...til en viss grad.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...