Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 De bak kinoen heter for øvrig "Tatoo adiction". Full klaff.. skrivefeil i begge ordene. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Hvordan ser dere på gutter som har piercing i brystvorten? Jeg vil at kjæresten min skal ta, prøver å overtale han Er selv mann og synes slikt kan gjøres på begge kjønn, har noen venner som har piercing i brystvorten og de liker forde de sier de er følsom der fra før men det blir bedre? og det er jo ikke noe galt med det heller. Spørsmålet er da om man skal ha i begge eller bare den ene og hvilken side. Tenker på å ordne med piercing selv, men vet ikke om jeg vil (er livredd skarpe ting.) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 barbell (eller er det bare i tungen?) i brystvorten på gutter er snaxy. jeg vil ikke ta i nippelen selv med tanke på mulig fremtidig graviditet og amming. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Han har jo tatovert feil Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 barbell (eller er det bare i tungen?) i brystvorten på gutter er snaxy. jeg vil ikke ta i nippelen selv med tanke på mulig fremtidig graviditet og amming. Klokt tenkt, har hørt dette kan by på problemer. Tenker Pilocybe har svaret Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hvordan feil da? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) hvordan feil da? Hvis man tenker tastatur så må man bytte plass på a og d, siden det var en gaming inspirert tatovering. Hvis man snur hånda så blir det rett, så kanskj jeg tok feil : Endret 5. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hvordan feil da? Hvis man tenker tastatur så må man bytte plass på a og d, siden det var en gaming inspirert tatovering. Nei, tenk at dette er UNDERSIDEN av hånda ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 blir et bilde vendt når du tar det? for hvis du ser på hånden hans så ser det ut som om d'en på pekefingeren, og det stemmer vel? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hvordan feil da? Hvis man tenker tastatur så må man bytte plass på a og d, siden det var en gaming inspirert tatovering. Nei, tenk at dette er UNDERSIDEN av hånda ... Helt riktig, varmen tar knekken på tanke gangen min.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Han har jo tatovert feil .. også snur du hånden 180 grader, slik at fingrene kommer på sin rette plass. Fremdeles feil? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Han har jo tatovert feil .. også snur du hånden 180 grader, slik at fingrene kommer på sin rette plass. Fremdeles feil? Tok skammelig feil 1 Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har tenkt å tatovere en femstjerne på fremsiden av høyre skulder og en hammer+sigd på fremsiden av venstre skulder. Snakker om ganske små symboler, kanskje noen cm. i radius. Noen som kan si hvor lang tid dette vil ta og en ca. pris? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har tenkt å tatovere en femstjerne på fremsiden av høyre skulder og en hammer+sigd på fremsiden av venstre skulder.Snakker om ganske små symboler, kanskje noen cm. i radius. Noen som kan si hvor lang tid dette vil ta og en ca. pris? Ikke, jeg gjentar, ikke tatover politiske symboler på kroppen. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 En femstjerne er da rimelig harmløs... Hammer og sigd derimot har jeg tenkt en stund over. Kommet frem til at hvis jeg ender opp som storkapitalist eller noe er det sikkert kakebit å omgjøre det eller slå en ring rundt med strek over... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Tar sikkert 30-60 minutter og koster mellom 5-1500kr, avhengig av hvilken tatovør du velger. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 En femstjerne er da rimelig harmløs...Hammer og sigd derimot har jeg tenkt en stund over. Kommet frem til at hvis jeg ender opp som storkapitalist eller noe er det sikkert kakebit å omgjøre det eller slå en ring rundt med strek over... Hadde vært bra til deg nå da! Som Sherra sier, "Ruben er kommunist." Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Da har jeg forsåvidt nesten en plan, om ikke HalTan kommer og kjefter. Skal forresten hilse fra Ingvild, Tor Erik. Endret 5. august 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 En femstjerne er da rimelig harmløs...Hammer og sigd derimot har jeg tenkt en stund over. Kommet frem til at hvis jeg ender opp som storkapitalist eller noe er det sikkert kakebit å omgjøre det eller slå en ring rundt med strek over... Mohohoho. Jaja, skulle la seg gjøre å gjøre om hammer og sigd-symbolet til monopolmannen. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Nemo Problemo... Uansett tror jeg det er mulig å gjøre om på et vis. Men jeg håper jo på at jeg beholder meningene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå