Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikkje oppnet coveret til tennisspillet. Ligger det inne i det? Det synnes eg er rart da det er bilde av eit cover med desse 5 live spillene og eit cover med tennisspillet.

 

De 5 spillene lå i et eget cover, ikke sammen med Tennis spillet.

 

Så arcaden kan ikke spille xbox spill fra disc?

 

Arcaden kan spille av spill fra disc, jo.

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke, liker bare å se på de red vs. blue filmene på marketplace, er vel fra halo 2(?) Iallfall, hørt så mye bad om halo3, jeg er langt i fra noe halo veteran, så har ikke noe krav til spillene i det hele tatt, så kanskje jeg blir fornøyd uansett?

 

Cyber-über offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=_tnDyUQdhyw Måtte bare deles, lol!

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar

Ser det er mange meninger om hva som følger med av spill her.

 

Dette er riktig:

 

Kjøper du den gamle Arcade-versjonen uten Sega Tennis får du med de 5 arcadespillene med eget cover.

 

Kjøper du den nye versjonen med Sega Tennis, så ligger platen med arcadespillene inne i coveret til Sega-spillet. Her følger det altså ikke med et eget cover for arcade-platen.

Lenke til kommentar
Er ikke noe hardware forskjell på den "nye" og "gamle" versjonen right?

 

Nei, ingen forskjell. Den "nye" versjonen med Sega Tennis er faktisk bare en ompakket gammel versjon. Microsoft har limt på ny forside på esken med bilde av både Arcade-spillene og Sega Tennis. Og plukket ut arcadespillplaten, puttet den inn i coveret til Sega Tennis og så forseglet Sega Tennis med plast.

 

Det lille runde gjennomsiktige klistremerket/forseglingen som var på gamle versjon er skjært opp og etter ompakkingen har MS klistret på et litt større rundt klistremerke/forsegling oppå det som ble åpnet.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar
Spurte en gang tidligere men pga lite spons spør jeg igjen:

Noen som kjøpte Arcade til 979,- på Elkjop.no som har fått den levert enda?

Har en ulevert fra Elkjøp, ja.

 

Merkelig så trege de er. På Elkjøp Lørenskog hadde de store stabler med Arcade. Til kr 1495,- da :(

 

Rart de ikke kan sende ut til folk som har bestillt når de har såpass mange på lager i butikkene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...