Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.

MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, den hadde de ikke så ble til at jeg kjøpte den til 1895,-. Orka ikke å vente lengre^^ Han fyren visste heller ikke noe om de skulle få inn flere/eventuellt når (den til under 1000).

Endret av Kaare_Jay
Skrevet
Nei, den hadde de ikke så ble til at jeg kjøpte den til 1895,-. Orka ikke å vente lengre^^ Han fyren visste heller ikke noe om de skulle få inn flere/eventuellt når (den til under 1000).

Altså, Arcade til 1895?

Skrevet

Altså, Arcade til 1895?

Var sikkert den nye Pro med 60GB HD:

360 Pro 60GB Elkjøp

Skrevet

Ikke out of the box?

Men det er jo litt urettferdig da, hvis noen spiller med mus&tastatur og noen spiller med kontroll, du har jo mer kontroll med mus&tastatur da.

Skrevet
Ikke out of the box?

Men det er jo litt urettferdig da, hvis noen spiller med mus&tastatur og noen spiller med kontroll, du har jo mer kontroll med mus&tastatur da.

Urettferdig? Skal man liksom ikke få lov til å bruke det utstyret man har? Det kommer jo bare ann på hvor mye du gidder å legge ut for å bli god/bedre. Skal man begynne å klage fordi f.eks. proffe CS:S-spillere har bedre spill-utstyr?

Hvis du mener man har bedre kontroll med mus og tastatur, kan du ikke bare skaffe deg det selv da?

Skrevet
Det gjør det nok ikkje :)

Jo det gjør det. Men du trenger et third-party adapter som f.eks. XCMs XFPS 360

Tenkte meir out of the box, men det er kommet eit slikt adapter til 360 også ja, det var eg faktisk ikkje klar over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...