Gå til innhold

Left 4 dead eller Fable 2?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha et nytt spill til jul, og valget står mellom Fable 2 og Left 4 dead. :)

Jeg liker RPG, jeg liker skyting, men mest av alt så liker jeg coop, både online og splitscreen.

 

Noen som har argumenter for og mot de forskjellige spillene? :)

Ja jeg vet det er en stund til Left 4 dead kommer ut, men det er sikkert noen som vet litt om spillet anyways!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Left4Dead!

 

Min personlige mening om Fable2 var at det var ganske kjedelig i forhold til Fable1, har desverre ikke orket å spille meg gjennom det.

 

Left4Dead derimot blir jo et spill fra Valve, som så langt bare har levert kvalitet, og vet å fikse det som ikke virker om det skulle være noe sånt. Zombie-COOP med 3 venner på julaften må jo være enhver gamer's våte drøm.

Lenke til kommentar
men mest av alt så liker jeg coop, både online og splitscreen.

 

Uti fra det vil jeg si Left 4 Dead, uten tvil.

Ikke bare ser det ut til å bli et vanvittig morsomt spill, men etter å ha sett multiplayer-trailers av spillet er iallefall ikke jeg i tvil om hva jeg kommer til å spille over Live etterhvert.

Fable II Co-open skal også være ganske så laber etter det jeg har hørt, og foruten det så er det ikke så mye nytt fra eneren (egentlig er det vel det, men spillet er veldig "likt" hvis du skjønner hva jeg mener).

 

Fable II kan du kose deg med i Jula eller på starten av nyåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...