Gå til innhold

Slår et slag for enklere innpakning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAH! Så det zibra verktøyet for flere år siden, men har ikke funnet det igjen! Men nå som jeg tenkte å bestille 4-5-6 stk så får jeg ikke valgt noe annet enn usa som land når jeg skal bestille :(

 

Er det noen som vet av alternativer til zibra?

Passer denne? Med mindre de har endret vilkår de siste månedene, så sender Thinkgeek til Norge, og de bruker å opplyse om det hvis det er varer som ikke kan sendes utenfor USA. Ellers fins det tjenester som driver med post-videresending der du får opprettet en gyldig postadresse i USA, slik at du kan bestille til en amerikansk adresse, og så blir posten videresent til deg (mot betaling, selvfølgelig). www.usamail1.com er en slik tjeneste, og det finnes sikkert andre.
Lenke til kommentar
Dette støtter jeg. Halve rommet mitt er fullt opp med HW-emballasje.

Her går det i pappesker! Masse masse pappesker! Fylt flere kvadrat på rommet mitt fra gulv til tak - over 30 esker her akkurat nå. Så jeg er rimelig lei de helsikkes unødvendig store alle disse nettbutikkene og produsentene bruker :(

Ja, pappesker er HW-emballasje det og.

 

Kjøper man tre vifter og litt sleevingutstyr får man ein pappkonteiner hjem fylt med 140kg isopor-beskyttelse.

 

I hate it.

Lenke til kommentar

Godt å se at det ikke bare er jeg som sliter med den jævla plast skiten! Jeg begriper ikke at så mange velger å pakke inn produktene sine noe som er _så_ forbrukerfiendtlig.

 

I en av mine mest episke kamper med den type emballasje klarte jeg å skade innholdet jeg kjempet med å få ut. Forbannet unødvendig og irriterende!

Lenke til kommentar
hm... ang thinkgeek. Har de gratis frakt?

Nei, frakten derfra er ganske dyr.

 

 

Hm. da blir det ikke aktuelt å kjøpe derifra. Hadde vært kjekt med norsk nettbutikk eller utenlandsk med gratis frakt for å kjøpe slikt verktøy fra. Pokker at jeg ikke har funnet noe på dealextreme.

Lenke til kommentar
Hva er galt med å bruke saks?

ingen 45 graders vinkel ut fra klipperetninga, noe som gjør at en gjerne ender opp med en plastbit i siden av fingeren eller lignende?

 

selv tror jeg at jeg snuser opp en tapetkniv eller lignende. enklere å skjære ut rundt bobla som holder produktet den å prøve å klippe opp ytterkanten, tror jeg.

Lenke til kommentar

Enten så er denne tråden full av overdrivelser eller så finnes det større andel av klønete folk her på forumet enn jeg noen gang hadde trodd.

 

Blisterpacks pleier jeg å åpne med vanlig kjøkkensaks. Klipper de opp ved kanten der det pleier å være en liten bøy før smeltestripa. Som regel holder det å klippe en kant, men dersom den har usedvanlig komplisert fasong kan det hende man må klippe flere sider for å få dradd pakka langt nok fra hverandre til å få innholdet ut. Det er når man begynner å skjære i bøyen rundt innholdet at man risikerer liv og lem, og ikke minst nyinkjøpte materielle goder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...