Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Har et problem på en bærbar HP Pavilion dv5106eu. Får ikke lyddriveren til å fungere. Prøver å installere vista driveren. Noen som har noen ide til hva jeg kan gjøre?

 

 

Edit: glem det ! xD Fikk fikset det. .Restartet og prøvde å installere på nytt. Aner ikke hvorfor det ikke virket første gangen :)

Endret av Megnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøper noe som M$ sier er bra og sånt og så er det noe usabilet, minnspisende tregt søppel. Særlig hvis an kjørep fullversjonen av ultimate...

Beklager, men jeg har problemer med å bry meg om folk som staver MS med M$.

 

Har nå brukt Vista 64 bit i over 2 år og er strålende fornøyd. Stabilt og raskt. Windows 7 blir enda bedre, slik som alle nyere Windows-versjoner blir. Vista har nok ikke levert slik som mange trodde, men det er langt i fra et dårlig OS. Det er faktisk det mest solide OS-et MS har laget til nå. Og Windows 7 vil ta over den tronen.

Lenke til kommentar
Kjøper noe som M$ sier er bra og sånt og så er det noe usabilet, minnspisende tregt søppel. Særlig hvis an kjørep fullversjonen av ultimate...

Beklager, men jeg har problemer med å bry meg om folk som staver MS med M$.

 

Har nå brukt Vista 64 bit i over 2 år og er strålende fornøyd. Stabilt og raskt. Windows 7 blir enda bedre, slik som alle nyere Windows-versjoner blir. Vista har nok ikke levert slik som mange trodde, men det er langt i fra et dårlig OS. Det er faktisk det mest solide OS-et MS har laget til nå. Og Windows 7 vil ta over den tronen.

 

Nettopp. Gleder meg virkelig til lydproblemer og slikt blir fikset i 7.

Lenke til kommentar

Har nå testet Windows 7 i et par dager, og er ekstremt fornøyd så langt. Utrolig stabilt til å være en beta. Har bare et problem og det er at jeg ikke får iPhonen til å virke med iTunes. Har lastet ned 64 bit versjonen av iTunes, men får fortsatt beskjed om at jeg har 32 bits versjonen, og at iPhonen ikke kan synkroniseres. Noen som har erfaringer eller tips angående dette?

Lenke til kommentar
dette var jo bare über positivt, laster det ned first thing in the mourning!

Hva anbefaller dere til en berbar maskin med amd 64 2,00 ghz prosessor og 2,5 gig ram?

32 eller 64 bit versjon?

 

Har samme prosessor :p Men er alt kompitabelt med 64 bit? Sist gang jeg testet 64 bit (for et år siden) Så funket nesten INGENTING. bare et par programmer.

 

 

Edit: Bruker W7 DirectX 11?

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
QUOTE(eivindhg @ 11/11-2008 : 01:58) *

Apple Mobile Device servicen må vel kjøre for at MediaMonkey skal "se" iphonen? Den kommer ihvertfall ikke opp i MM nå.

 

 

Du får ikke gjenkjent iPhonen din? Jeg fikk intrykket av at MM ikke virka, slik du formulerte det.

 

Uansett, bare gå på verktøy, instillinger og portable/enheter og så legger du den til der.

 

Takk for svar, men jeg får den fortsatt ikke opp i MM. Når jeg kobler den til vises enheten i et autokjør vindu der jeg får muligheten til å velge synkroniser i mediamonkey. Den vises også i windows explorer. Problemet er at i MediaMonkey blir den ikke funnet.

 

Tips anyone? Må minne om at applemobiledevice.exe IKKE kjører selv om jeg har installert itunes.

Lenke til kommentar
dette var jo bare über positivt, laster det ned first thing in the mourning!

Hva anbefaller dere til en berbar maskin med amd 64 2,00 ghz prosessor og 2,5 gig ram?

32 eller 64 bit versjon?

 

Har samme prosessor :p Men er alt kompitabelt med 64 bit? Sist gang jeg testet 64 bit (for et år siden) Så funket nesten INGENTING. bare et par programmer.

 

 

Edit: Bruker W7 DirectX 11?

 

tenkte å gå for 32 bit i og med at jeg ikke har mer en 3,5 gig ram og at jeg har xp 32 bit nå som fungerer fint..

men, kan noen linke meg til torrenten som har windows 7 32 bit? fant bare 64 :(

Endret av mrjazz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...