Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Well, nå har jeg klart å enable taskbaren i Build 6801:

 

post-66723-1225734389_thumb.jpg

 

post-66723-1225734420_thumb.jpg

 

 

 

post-66723-1225734775_thumb.jpg

 

 

 

Den nye taskbaren fungerer som en dock, man kan "feste" programmer til startmenyen, og når man holder musen over ikonene så vises et lite bilde av alle vinduene man har åpene av programmet.

Endret av The Duke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Duke: Ligger den kopieringssaken man kan pause med i Win 7 eller er det et tillegsprogram àla Totalcopy ol.

 

Den har ikke jeg sett noe til. En pauseknapp hadde vært kjekt dog.

 

edit: Hvis du mente det i Skjermskuddet hans, så er det Pidgin (En lynmeldingsklient) og ikke 7.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Although a newer-looking Taskbar is present, it’s not exactly what you saw at PDC ‘08. For example, the Quicklaunch toolbar still exists, Aero Peek doesn’t work properly, and Jumplists are stale. This is likely why it wasn’t enabled, out of the box, so set your expectations accordingly.

 

Altså; Taskbaren er ikke ferdig i Build 6801

 

Taskbaren med små ikon:

http://bildr.no/view/281377

Endret av The Duke
Lenke til kommentar
edit: Hvordan aktiverte du?

 

Jeg fant ut at man kunne bruke gamle beta koden til Windows Vista, og jeg lette gjennom mail boksen min og fant en utrolig nok :D

 

Er det noen måte å enkelt overføre innstillinger fra Vista? Sånn at jeg slipper å instalere alt på nytt..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

@Programvare; Vanskelig å være ærlig i en alder av 16 år?

 

Du sa at du fikk en request om å laste ned Windows 7 på connect.microsoft.com? Betatesting/nedlasting av Windows 7 har ennå ikke begynt. Ihvertfall ikke ifølge Microsoft selv på connect.microsoft.com. Ikke lat som du er en priviligert ungdomsskoleelev.

 

Til dere andre, slutt å oppfordre til nedlasting. Bli heller med i et offisielt betaprogram som vil starte tidsnok.

Lenke til kommentar
@Programvare; Vanskelig å være ærlig i en alder av 16 år?

 

Du sa at du fikk en request om å laste ned Windows 7 på connect.microsoft.com? Betatesting/nedlasting av Windows 7 har ennå ikke begynt. Ihvertfall ikke ifølge Microsoft selv på connect.microsoft.com. Ikke lat som du er en priviligert ungdomsskoleelev.

 

Til dere andre, slutt å oppfordre til nedlasting. Bli heller med i et offisielt betaprogram som vil starte tidsnok.

 

Beklager så meget for det der. Jeg svarte for en annen person, og han fortalte meg hvordan han hadde fått tak i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...