Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her, nøkkelen jeg fikk i begynnelsen fungerer fint her iallefall.

 

Et spm., noen som har hatt problemer med Nvidia sine drivere til skjermkort? Fikk bare en feilmelding ang noe med Winzip når jeg prøvde å kjøre den. Har dog ikke sett grundig på den saken.

 

Joo, et spm. til, har det seg slik at DirectX og skjermkortdriver på noen måte er preinstallert i Win7? Ble litt overrasket da det viste seg at det bare var tut og kjør på alt umiddelbart etter fullført installasjon.

 

Last ned siste skjermkortdrivere fra amd\nvidia. det er standard-drivere som følger med os-et.

 

Det meste er ganske tut og kjør ja, jeg ble forbauset da pcn brukte 2 sek på å installere en multifunksjonsprinter fra canon. Rakk så vidt å se dialogen om at "ny maskinvare var funnet".

 

Devices and Printers vinduet fungerer forresten utmerket, herlig oversikt over printeren sine funksjoner. :)

Lenke til kommentar

Sånn, etter mye knot her, så fikk jeg installert windows 7.

 

Finner ingen intel chipset drivere for x38 til windows 7.

Sliter noe med å spille directx 9.0c spill også her. Weird, fungerte fint i vista. Noen som får spillt cod waw?

Løst: Virker som det er et problem med ati kort og flerskjermsopsett når man skal spille spill.

 

Ellers så fungerer dette bedre vista merker jeg etter noen timers bruk.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Sånn, etter mye knot her, så fikk jeg installert windows 7.

 

Finner ingen intel chipset drivere for x38 til windows 7.

Sliter noe med å spille directx 9.0c spill også her. Weird, fungerte fint i vista. Noen som får spillt cod waw?

Løst: Virker som det er et problem med ati kort og flerskjermsopsett når man skal spille spill.

 

Ellers så fungerer dette bedre vista merker jeg etter noen timers bruk.

 

x38? x86 kanskje? Prøv det istedet ;) Og alle vista drivere skal virke til Windows 7.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...