Psykake Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) eventuelt barret light. "Jeg mente at det er underforstått at man har store sjanser for å dø i løper av noen timer/dager. Derfor var det et totalt unødvendig innlegg fra din side. Forstår dog i etterkant hvorfor du sa det." Hvis hovedpulsåren i låret blir flerret opp er man heldig hvis man lever i fem minutter. Derav min kommentar. Endret 2. november 2008 av Neptjune
konduktans Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er vel strengt tatt 50.cal Desert Eagle/Deagle som det heter i spillet. Indeed. Derfor jeg spurte. Beretta har ingen .50-våpen. eventuelt barret light. Mener du Deagle'n? Den er da ingen Barret. AS50 er Barret. Hvor tar du light fra? :O "Jeg mente at det er underforstått at man har store sjanser for å dø i løper av noen timer/dager. Derfor var det et totalt unødvendig innlegg fra din side. Forstår dog i etterkant hvorfor du sa det." Hvis hovedpulsåren i låret blir flerret opp er man heldig hvis man lever i fem minutter. Derav min kommentar. Enig i den. Men da har vi en "avtale" om at man ikke dør momentant, men uten skikkelig pleie, dør man i løpet av noen minutter eller timer. Ait?
Khogn Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Veldig enig i at fiendene tåler altfor mye. I går hadde jeg en liten episode som var litt ekstrem. Jeg hadde allerede brukt mange kuler på en fiende, som til slutt var alvorlig skadet og prøvde å løpe fra meg mens han haltet som en stakkar. Så jeg løp etter ham og skjøt mange ganger for å gjøre slutt på hans lidelser, men neida! Han tålte fortsatt et latterlig antall kuler mens han haltet og krøp før han ENDELIG bestemte seg for å ta kvelden. Det var som å skyte på en Terminator. Jeg satt der og lo på meg brokk mens jeg skjøt. Det hele var bare komisk å se på. Edit: Fyren var forresten "beskyttet" med en rød t-skjorte. Ikke skuddsikker vest engang... HAHA! Endret 3. november 2008 av Khogn
Martin HaTh Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Etter å ha spilt dette fantaskiske morsome spillet litt mer har jeg funnet ut at med noen velplaserte skudd går alt og alle ned med 1-2 kuler. Det handler som regel om å treffe riktig, men det er helt sikkert noen tilfeller som er slit Khogn forklarer. No doubt.
loathsome Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Tull. En pistol kule i hodet = død. Tre pistol kuler på overkroppen = død, eller iallefall skadet og bare ligger der. Slik det burde være, ellers blir det for lett. Synes de tåler akkurat så mye som de burde for å kunne holde spillet interessant. Akkurat :-) helt enig.
Heradon Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) For det første, du vil på ingen måte dø momentant av et skudd med G3 i låret. Ja, det heter G3, for AG3 er den norske versionen. Og siden Norge ikke er i Afrika, så er det veldig liten sannsynlighet for at de bruker AG3 i Far Cry 2. Men ja, de er flinke til å gjemme seg i vegetasjonen. Det gir jo spillet et mer realistisk preg. Hvis du spiller spillet på hardeste nivå, er det nok realistisk nok for de fleste. AG3 var ett eksempel. Det heter "versjonen", ikke "versionen". Endret 4. november 2008 av Lubben
konduktans Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Du ga inntrykk av at du mente våpenet som vises i spillet. Det er ikke en AG3. Ang. versjon vs version, har du helt rett. Idiotisk feil av meg (tenker på engelsk, og når jeg oversetter inne i hodet mitt blir det iblant litt halvveis feil).
medlem-90636 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker mye granater og brannbomber til å forsvare meg hehe jeg er spillpyroman, og bruker flammekaster og brannbomber en god del for å si det slik. jeg synes ikke fienden tåler for mye, med tanke på hvor mye "du/jeg" tåler. Og at fienden er flinke å gjemme seg i skogen... yep.. synes det er usannsynlig irriterende når de løper rundt bak deg og står der og skyter på meg uten at jeg klarer å finne de
Psykake Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker mye granater og brannbomber til å forsvare meg hehe Og at fienden er flinke å gjemme seg i skogen... yep.. synes det er usannsynlig irriterende når de løper rundt bak deg og står der og skyter på meg uten at jeg klarer å finne de ja, la oss ha fiender som går på rekke i sakte tempo så man lett plukker ned en etter en:p Syntes det er for kult at man blir angrepet fra 360 grader. og at det til tider er vanskelig å vite hvor de skyter fra. Styrker den "fytti-helvete-nå-må-jeg-søke-dekning" følelsen.
-sparks- Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) De er litt vel flinke til å se gjennom busker osv, det er ikke bra. Endret 5. november 2008 av -sparks-
Locrin Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Personlig orket jeg ikke dette spillet. Alt for mye kjøring som også var lite morsom, fiender som enten var stokk dumme eller topptrente kommandosoldater. På toppen av det hele syntes jeg ikke hovedgrunnmuren i et skytespill var morsom. Nemlig selve skytingen. Hele spillet føltes veldig klundrete og tungvindt. Intro sekvensen var morsom, men Call of Duty spillene er i min mening mange ganger bedre på mellomsekvenser. Spillte lenge nok til at jeg innså at jeg gjorde det samme om igjen hver gang. Deretter avinnstallerte jeg skiten. Dette er selvfølgelig en veldig subjektiv opplevelse. og andre har helt sikkert mye mer positive opplevelser enn det jeg hadde. Endret 5. november 2008 av -Zeitgeist-
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg sliter med å få tak i enkelte diamanter jeg da... eske med diamanter på ett tak i en sånn vaktleir-ting, og diamanter oppå fjell som jeg har gått milevis rundt for å se om det er mulig å komme seg oppå...Sparer til flammekaster Jeg har ikke kommet så langt enda, men hittils er alt fryktelig enkelt (sånn bortsett fra at fienden tåler å bli skutt i halsen med hagle 3 ganger før han legger seg ned) Alle "Missions" er dødsenkle (som nevnt ovenfor er det "vanskeligste" med missions å komme seg dit fordi det er så mye kjøring...) Jeg tar mye buss jeg da Jeg kjøpte egentlig spillet på grunn av onlinedelen. Nå liker jeg egentlig storymode ganske godt også, selv om jeg føler meg litt "stuck" akkurat nå (samme om og om igjen som nevnt ovenfor) Online har jeg slitt litt med at jeg joiner spill med ekstremt dårlige maps.. ufattelig mye dårlig der ute.. men regner med at jeg slipper dette hvis jeg velger "ranked matches" istedet for player match.
Erijk Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Nå har jeg spilt litt nå og da siden det kom ut, et helt ok spill. Verdt å bruke noen timer på, ikke noe veldig mer en det.
archongamer Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg sliter med å få tak i enkelte diamanter jeg da... eske med diamanter på ett tak i en sånn vaktleir-ting, og diamanter oppå fjell som jeg har gått milevis rundt for å se om det er mulig å komme seg oppå...Sparer til flammekaster Er det fjellknauser med diamant på som du ikke kommer deg opp til på noe vis, så se deg rundt i området etter en hanglider;)
Heradon Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Det jeg ikke liker med spillet er at når jeg skyter på motstanderne, så plutselig spawner det 3 menn til. Jeg står å sniprer en person, plutselig dukker det opp et hvit lys så kommer det 3 nye menn rett i sikte mitt. Siden jeg kjører som en gris i spillet, tar jeg heller bussen for å sleppe alle de kjipe re-spawn områdene. Jeg prøver å brenne mest mulig vegetasjon rundt meg før jeg angriper så de ikke kan lure rundt, men som oftest er det bare fordi jeg prøver å holde dem på avstand eller brenne dem Noen ganger er det helt umulig å finne dem, som er svært frusterende noen ganger. Du ga inntrykk av at du mente våpenet som vises i spillet. Det er ikke en AG3. Ang. versjon vs version, har du helt rett. Idiotisk feil av meg (tenker på engelsk, og når jeg oversetter inne i hodet mitt blir det iblant litt halvveis feil). Okey, forstår hva du mener. Jeg tenker selv engelsk inne i hode noen ganger Som "Confirm" istedenfor "bekrefte". Enkelte ganger skulle man tro at jeg var bedre i engelsk enn norsk. Endret 6. november 2008 av Lubben
Mrpain Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 du... som er så irritert på at de tåler for mye(nå snakker jeg til alle... ikke en ) viss du følger tiden, og militært utstyr, så finner du noe om det vi kaller: Skudd-sikker vest disse vestene har fulgt tiden... de nyeste kan NESTEN stoppe deagle skudd på kloss hold.
-sparks- Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Irrelevant, alle løper jo rundt i skjorter.
Erlendz Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 (endret) Skuddsikre superskjorter, selvsagt! Endret 12. november 2008 av qweac
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Alle vet at leiesoldater har brystkasser av stål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå