Gå til innhold

Anmeldelse: Command & Conquer: Red Alert 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykke på linken hans kanskje?

 

System Requirements:

OS – Windows XP / Vista (32-Bit)

Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)

Memory – XP: 512 MB / Vista: 1 GB

Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB

DVD Drive - 8 SPEED

Video Card – XP: 64 MB / Vista: 128 MB

Sound Card - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players

Input - Keyboard, Mouse

Optional – VoIP Headset

Lenke til kommentar

Førsteinntrykk: Skuffa! Tegneseriegrafikken ødelegger mue synes jeg. Jeg er en novice strategispiller, og "easy" i skirimish var ikke akurat easy de første gangene. Var litt uvant da utvalget av enheter var så som så, og økonomien var "skral" ... men det gir igjen et vesentlig potensiale når det kommer til micromanagement. En må bare bli vant til det tror jeg.

 

Nå har jeg ikke spilt så mye enda, så håper på at det "vokser" i mine øyne.

 

Edit: hva får man i premiere edition mot "standard" ?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Eneste som kan lage Command & Conquer spill er Westwood

 

Mange av de gamle ansatte i Westwood fortsatte i EA Pacific, som etter hvert ble inkorporert i EA Los Angeles. Det er nok lettere å finne en syndebukk enn det er å svikte sine gamle helter :)

 

Gamer.no kan ikke si 9/10 gått fra vettet sikker han som skrev det har ikke spillt strategy spill før

 

Hehe. Jeg har nok spilt min andel strategispill, gitt. Folk er forskjellige, og om du er uenig i det jeg skriver i anmeldelsen kan du godt ta det opp punktvis så utdyper jeg mer enn gjerne.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Enda et møkk fra EA Games

Eneste som kan lage Command & Conquer spill er Westwood

 

Og takk EA for og ødlegge Red Alert Serien

 

Gamer.no kan ikke si 9/10 gått fra vettet sikker han som skrev det har ikke spillt strategy spill før

 

Fremtids drit må vekk få inn Red Alert 1 ny version

Ville vært fint om du faktisk begrunnet hvorfor du synes RA3 er noe dritt. "fremtids drit må vekk", hva i all verden skal det bety? Red Alert sitt univers er ikke realistisk (med mindre du kaller det et realistisk utgangspunkt å dra tilbake i tid og drepe Hitler før han kom til makta).

Lenke til kommentar

Prøvde RA3 hos en kompis i helga, og erm... Nei, ikke helt det samme som forgjengerne.

 

RA3 minner meg mer om et kjedelig tenåringsspill rikelig med leketøys enheter i sterke overdrevene farger, enheter som er 2 etasjer større enn hvert hus og grafikk ikke sett siden Empire Earth i 2001. Med tanke på hvor mye silikon hver ''RA-babe'' hadde, kan det tenkes at de brukte mer penger på filmsnuttene enn selve spillet.

 

4/10

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke så imponert. Kompis-commanderen er jo bare i veien økonomien er omtrent set-and-forget. Men ellers er det et helt OK spill, ingenting magisk, men fortsatt en del bedre enn RA2.

 

Maskinkravene var også helt OK, jeg har dual ( fem år gamle Nettburst-baserte ) Xeon 3.2 GHz, 2GB RAM og 3850AGP, og 2560x1600 med alt på medium og textures på high er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke imponert i starten. Men alt blir bedre lengre ut i spillet. Mot slutten av Soviet begynner RA-sjelen å komme seg. Men som mange nevner, den ekstra kommandøren er mer en plage enn til hjelp. Selv om han/hun kan brukes som kanonfor nå og da. De skulle ikke ha gått for en felles økonomi slik som disse sløser penger.

Lenke til kommentar

Dette med ekstra kommando er litt unødvendig. Hadde sjølv ikkje hatt noko problem med missionane om eg gjor alt aleine. Eg brukar knapt commandoen, men ser poenget med "co-op" på nettet, og konsoll. Men synest det må gå an å lage en solo campaign utan nokon ekstra hand.

 

Er på slutten av sovjet nå, og spelet tek seg opp. Starten var så som så.

 

Bra spel til no, men er ikkje heilt einig med karateren

Lenke til kommentar
Vil gjerne se de som klarer siste Soviet missionet på hard uten en co-commander :p

Herregud så mye units som blir pøst mot deg, spesielt air!

Siden han hos meg døde etter kort tid så var han ikke til så mye hjelp. Klarte det jo uansett.

 

edit: På normal jeg spilte forresten, ikke hard.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Er enig med AshtraY, ble for tre minutter siden ferdig med Soviet på normal, og det var rett og slett for lett. Jeg brydde meg aldri om økonomien og bygde ikke forsvarsbygninger, og det var bare å sette et par fire-fem AV og fire-fem AA der fienden kom, og så gikk det flott. Og imens fikk jeg opp battleships, noe som er dødsdommen.

Lenke til kommentar

Er det en bug med spillet mitt? Gjorde siste Allied mission pånytt, men når jeg trykker continue så kommer bare brifing videoen til det oppdraget pånytt. Trodde det var en video etter man hadde vunnet som i RA2 og RA.

 

Fikk ikke sett den førstegang fordi jeg snublet i strømkabelen rett etter jeg var ferdig med det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...