Gå til innhold

Anmeldelse: Command & Conquer: Red Alert 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forumkontoen din er direkte knyttet til din Master EA-konto, så hvis vi sperrer deg ute fra forumet, blir du også sperret ute fra spillet siden innloggingsprosessen er den samme. Og du vil faktisk også bli utesperret fra andre EA-spill, siden alt er knyttet til din konto. Så hvis du har «Spore» og «Red Alert 3» og blir sperret ute fra forumet eller spillet, vel, da vil «Spore»-kontoen din også bli sperret, skriver skriver moderatoren Eaapoc, som etter sigende skal tilhøre Aaron Kaufman i EA.

 

O M G !

 

Glad jeg ikke kjøpte meg noen av de spillene. Underbygger vel bare faktummet at man nå leier spillene fra EA. Welcome to the new world of gameing.

Lenke til kommentar
Er det noe særlig nytt rent spillemessig i forhold til andre RTS som har kommet de siste årene? Jeg tenker på i forhold til spill som CoH og Supcom?

 

Mer fleksible enheter, større fokus på sjøkamp, langt større muligheter for effektiv micromanagement og så videre. Det er jevnt over et par tykke hestehoder foran C&C 3. CoH var et morsomt spill, men det følees nærmest litt simpelt etter å ha spilt Red Alert 3. Dette etter å ha lovprist det for kompleksiteten og kreativiteten da det kom ut :)

 

Har nettopp spillt Red Alert 3 i noen timer, og jeg sitter her og lurer hvordan i svarte du kan synes coh er simpelt i forhold til dette? greit nok, du kan krige til havs, men det gjør ikke spillet mye mer avansert enn coh, synes coh er mye mer avansert, abre hvordan du kan plassere enhetene i terenget med tanke dekning de har og lignende, danker coh Red Alert 3 rett ut.

 

Uansett, Red Alert 3 var utrolig bra spill, og fikk samme følelsen som når jeg spiller Red Alert 1 og 2.

Lenke til kommentar
Forumkontoen din er direkte knyttet til din Master EA-konto, så hvis vi sperrer deg ute fra forumet, blir du også sperret ute fra spillet siden innloggingsprosessen er den samme. Og du vil faktisk også bli utesperret fra andre EA-spill, siden alt er knyttet til din konto. Så hvis du har «Spore» og «Red Alert 3» og blir sperret ute fra forumet eller spillet, vel, da vil «Spore»-kontoen din også bli sperret, skriver skriver moderatoren Eaapoc, som etter sigende skal tilhøre Aaron Kaufman i EA.

 

O M G !

 

Glad jeg ikke kjøpte meg noen av de spillene. Underbygger vel bare faktummet at man nå leier spillene fra EA. Welcome to the new world of gameing.

 

Viser bare nok engang hvorfor slike ting er forbruker-fiendlige, og legg merke til at dette ikke har noe som helst med piratkopiering å gjøre, å bli stengt ute slik hjelper ingenting mot piratkopiering, og spillet er ikke vanskligere å cracke om det bare har 5 aktiveringer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har nettopp spillt Red Alert 3 i noen timer, og jeg sitter her og lurer hvordan i svarte du kan synes coh er simpelt i forhold til dette?

 

Med "simpelt" tenker jeg på den helhetlige følelsen, ikke det at det som eksisterer er primitivt. Kontrollen av hver enhet er svært avansert i Company of Heroes, men hver enhets rolle i et større bilde er simplere enn i Red Alert 3, i mine øyne. Deretter har du ting som basebygging, ekspansjon og kontroll av både sjø-, bakke- og luftenheter som jeg totalt sett synes gjør Red Alert 3 til et dypere spill. Company of Heroes er allikevel et knallspill det også, og det har en enspillermodus mange andre spill burde misunne det.

Lenke til kommentar
Da misforstod jeg litt, trodde du kritiserte det faktum at du bare har 1 harvester per ore node.

 

Fordi Red Alert 3 krever virkelig at du er på offansiven og kommer deg utav basen din! Klarer du ikke å ekspandere til en 3. ore node vil du slite økonomisk, og du vil mest sansynlig tape spillet.

 

Det som er bra med dette systemet (1 harvester per node) er at du ikke tjener nok ved å sitte i basen din og turtle. I CnC3 kunne du tjene penger altfor fort bare du byggde nok refineries.

 

Jeg spilte noen timer igår kveld og man kan fint ha mer enn 1 harvester pr. ore node, men bygger du harvester hos refinery så vil ikke denne harvesteren automatisk jobbe i den tilhørende noden - den kjører heller avgårde rett inn i skuddlinja for å komme til en annen node. Nei, jeg misliker at de har samlet ore på samme måte som ressursene var samlet i Generals - jeg foretrekker ore fields som i de 2 foregåene spillene :)

 

At man ikke tjener nok i RA3 kan jeg vel skrive under på med en gang selv om jeg kun har spilt campaign, jeg ligger konstant ved 0 grensa med "insufficient funds" på øra :p

 

Dette er dog mer Red Alert enn hva Tiberium Wars er C&C, så det er lovende sålangt med unntak av visse bugs hvorav svart menybilde troner høyt opp, de spekulerer i at det har noe med login systemet å gjøre på de offisielle forumene.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Forumkontoen din er direkte knyttet til din Master EA-konto, så hvis vi sperrer deg ute fra forumet, blir du også sperret ute fra spillet siden innloggingsprosessen er den samme. Og du vil faktisk også bli utesperret fra andre EA-spill, siden alt er knyttet til din konto. Så hvis du har «Spore» og «Red Alert 3» og blir sperret ute fra forumet eller spillet, vel, da vil «Spore»-kontoen din også bli sperret, skriver skriver moderatoren Eaapoc, som etter sigende skal tilhøre Aaron Kaufman i EA.

 

O M G !

 

Glad jeg ikke kjøpte meg noen av de spillene. Underbygger vel bare faktummet at man nå leier spillene fra EA. Welcome to the new world of gameing.

 

Derfor jeg ikke kjøper EA spill. Får så mye mye mer i pirat pakken. Har endel EA spill, men det var fra den alderen da de bare hadde CD kontroll. De tiltak de gjør nå, både "mot" piratkopiering og på forumene hjelper heller ikke for noe annet enn å irritere folk over at de ikke kan spille spillene sine slik de skulle. Hadde jeg f.eks blitt bannet hadde jeg krevd ny vare jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...