Gå til innhold

Heroes: Noen andre som hater Hiro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han drepte nettopp Ando, aldri vært så forbannet før.

 

Ikke sett siste episode du altså :p

 

 

Egentlig så har jeg ikke noe mot Hiro. Hu derre Jessica derimot er bare irriterende.

 

Samme gjelder trillingsøstra. Snart så få vi vel møte den siste av de tre også. Eller kanskje de sparer henne til "denne" trillingen dør. :roll:

 

Lenke til kommentar

Hater ikke Hiro, jeg syns han er en av de viktigste karakterene i serien. Men slenger meg på de som sier at han kan bli litt kjedelig etterhvert, mye på grunn av at han og Ando flyr rundt omkring alene, noe separert fra det som skjer i resten av serien. Men han gir serien et lite humoristisk element også da, som er bra så lenge det ikke blir for mye av det. Så...jeg liker Hiro :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvorfor liker dere han? Eneste han gjør er å ødlegge for de andre. Morsom er han heller ikke. Mulig dere har sær humor.

Pff.. det er ingen som har sær humor, det er smak og behag.

Lenke til kommentar

Det gleder meg å se at også andre hater Hiro. Han er så malplassert og latterlig at jeg vurderer å spole over alle scenene han er med i. Den såkalte "humoren" virker for meg som ett typisk Hollywood triks for å lokke til seg yngre seere, så Hiro stiller i samme kategori som JarJar Binks i Star Wars, en barnslig og "dum" character man liksom skal le av.

 

For dere som har sett mesteparten av ses 3

 

 

Akkurat da jeg trodde Hiro ikke kunne bli mer irriterende, så gjorde de ham jammen til en 10åring.

 

Lenke til kommentar
Det gleder meg å se at også andre hater Hiro. Han er så malplassert og latterlig at jeg vurderer å spole over alle scenene han er med i. Den såkalte "humoren" virker for meg som ett typisk Hollywood triks for å lokke til seg yngre seere, så Hiro stiller i samme kategori som JarJar Binks i Star Wars, en barnslig og "dum" character man liksom skal le av.

 

For dere som har sett mesteparten av ses 3

 

 

Akkurat da jeg trodde Hiro ikke kunne bli mer irriterende, så gjorde de ham jammen til en 10åring.

 

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...