Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Mislikt han lenge jeg du.

E:Er helt klart imponerende hva han har fått til, det er det ingenting å si på.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

@Herthugen: Da virker det som om jeg har fått med meg det riktige inntrykket av Coutinho, har ikke fått sett alle opptredenene hans, men har sansen for han. Takk for innlegget. :)

Skrevet

Hva jeg tenker? Borriello stjeler Okaka's påkrevde oppmerksomhet.

1. Okaka.

2. Julio Sergio.

3. Borriello.

...In that order.

Mange millioners kontrakt + en fancy frisyre og ander fjonglerier, tiltrekker meg ikke.

Skrevet

Helt utrolig at Sneijder ikke er blant de tre nominrte. 'Absurd' som Zanetti sa. Blant toppskårerne i VM og trippelmester for klubblaget var ikke nok. Haha, når jeg tenker meg om er jeg egentlig bare glad Gyan ikke er blant de tre siste. Hadde han satt den straffen mot Uruguay hadde han garantert vært der.

robben_casillas_mundial_201012680243_537x302.jpg

Xavi: - Sneijder burde vært nominert til Ballon D'or

Xavi er hvertfall enig med deg. Lurer på hvem Xavi ville fjernet av nominasjonene :p

Skrevet

Barcelona med ny sponsor(eller sammen med Unicef), Qatar Foundation betaler 30 millioner euro i året, soleklart best i verden. Likte egentlig den gamle Barca drakten uten noen form for reklame så synd at de nå får reklame på drakta.

Skrevet

Greit nok det, men det det går på er at folk skal betale for å være sponsor på drakten til Barcelona. Var veldig godt fornøyd med at Barcelona, som eneste toppklubb, ikke hadde noen sponsor, og når de først fikk det, var det gratis reklame for Unicef.

Forhåpentligvis blir sponsoren like/mindre synlig enn Unicef og passer godt inn i drakten. På en annen side...

edu7.jpg

Skrevet (endret)

Barcelona har bare gått en vei siden Nuñez gikk av, desverre. Fra en skikkelig klubb med en skikkelig fanskare til en plastikklub som utestenger sine mest lidenskapelige fans. Man kan si mye rart om lederne i Madrid, men den verste gjengen sitter i Barcelona.

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Skrevet

Det er temmelig utrolig at folk faktisk velger å kritisere Barcelona for å ville utnytte markedsverdien sin. :ermm:

Yepp.

Spesielt når absolutt alle andre topplag har sponsorer på drakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...