Gå til innhold

Zombier i WoW.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes egentlig at det er på grensen til galskap all denne klagingen (i alle fall på min server). Ok - 1 eneste forbanna uke hvor du ikke kan henge 24 timer i døgnet på AH. Javel?

 

Ha det heller litt morsomt mens du spiller, slapp av, ta en kopp te, en røyk, pust ut. Om et par dager så er alt tilbake til normalt.

Endret av Book
Lenke til kommentar

Synes dette er en ganske stilig event jeg, men må si at det har tatt litt overhånd i de siste dagene på serveren min, flerfoldige Zombieraids på storbyer og frekkinger som springer rundt å infecter i hytt og pine, er jo livsfarlig å gå afk bare for noen sekunder, uansett hvor man er i WoW.

Lenke til kommentar

Problemet er sansyneligvis at det aldri ble betatestet. Blizzard visste neppe hva de slapp løs på Azeroth (og som også kom seg til Outland ganske raskt via hearthstone).

 

Jeg tror heller ikke noe på at denne plutselige stansen i plague var planlagt. Det er nok noe Blizz sier for at spillerne skal slutte å krangle mellom seg. Og iom. at WOTLK ikke kommer ut før om et par uker ennå stiller jeg meg ennå mer undrendene hvorfor denne eventen kommer "for tidlig".

 

EDIT: Blizz sier også at invasjonen (Scourge) vil være over om et par dager.

 

Heldigvis har jeg farma' alt Argent Dawn hadde å by på, samt epic drops :)

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar
Problemet er sansyneligvis at det aldri ble betatestet. Blizzard visste neppe hva de slapp løs på Azeroth (og som også kom seg til Outland ganske raskt via hearthstone).

 

Selvsagt visste de det. Dette var jo mer eller mindre "corrupted blood" - med vilje.

 

Det er forresten ikke over. Zombie hysterien er nok over, men hendelsen i seg selv forsetter nok helt fram til wotlk. Iflg blå post er det "lots more to come".

Endret av Book
Lenke til kommentar

jeg for min del synes hele zombie oppstyret er noe forbanna tøv. Jeg er blitt drept 4, 5 ganger nå pga av det, fordi jeg prøvde å komme meg til flightpointen i Shattrath for så å fly til Nagrand.

 

 

Det er greit om zombiene kun er en Hallows End greie (Halloween event), men om det fortsetter etter dette vil jeg si det hele er ganske meningsløst.

Lenke til kommentar

Litt info fra en bluepost jeg fant på MMO-champion: Her

 

"Couple of other important notes:

The scourge invasion will continue for a few more days.

The prologue event is not over! More to come!!

The Karazhan boss will be up for approximately another week still

We increased the respawn rate of the Necropoli

Zombie cure should kick in by around noon PST."

 

Alt i alt ser ut til at vi ikke har sett alt i denne Scourge Invasionen.

 

Vet ikke om denne er postet før, isåfall beklager jeg.

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Den er over nå men invasjonen har begynt, Scourge soldater angriper flere punkter i Kalimdor og Eastern Kingdom. Er du level 70 er dette et optimalt sted å farme rep for Argent Dawn ettersom de gir 10 point per kill samt dropper noen krystaller/brev som gir rep points ved innlevering.

 

Personelig ble jeg forbannet over zombie tingen fordi jeg kom meg ingen sted i byene. Orgrimmar var aller værst, tok teleport fra Shatt dit og endte med å dø 20 ganger, eneste jeg skulle gjøre var å legge noen items ut for salg samt hente ut noen items av banken. Kunne hentet ut items fra banken i Shatt selvfølgelig, men trodde det var mindre infeksjon i Orgrimmar for Shatt var allerede oversvømmet av infeserte. Silvermoon ble min redning heldigvis.

 

Har nå bestilt Wrath of the lich king så får se hvor disse eventene føre henn.

Lenke til kommentar
Det er greit om zombiene kun er en Hallows End greie (Halloween event), men om det fortsetter etter dette vil jeg si det hele er ganske meningsløst.

Seriøst? Fly til plaguelands og sjekk der. Fly til Tirsfal Glades og sjekk der. Evt rull deg en UNDEAD!!!!! Zombies/undeads noen? Skulle nesten trodd dette er en del av Warcraft historien.... Det har ikke noe med halloween å gjøre. Det har å gjøre med det problemet som har eksistert i Azeroth i mange herrans år, at det sitter en gnuen lich king på The Frozen Throne (om du vil) og gjør livet surt for alle som er i nærheten.

 

At spillere nå får dette trøkt opp i trynet litt for å minne på at dette problemet har vært der i evigheter, og at ingen ting forandret på dette selv om alle dro til Outland, synes jeg er helt greit. Husker noen Naxxramas release? Da også var de svære, flygende tingene rundt omkring, og det spawnet undeads. Dog muligens ikke akkurat som nå mtp. spillere som blir zombies. Da og var det Argent Dawn folk rundt omkring.

 

Det er det samme igjen! Problemet har aldri blitt løst! Lich King lever! The Scourge finnes ennå! Plaguelands er fortsatt.. plaget -.-

 

Blizzard prøver fortvilt å opplyse den nyere delen av WoW spillerbasen om at det er ting som foregår oppe i nord, som har foregått der i lang tid. Ekle, skumle ting. Mennesker som dør og blir gjenoppreist som slitne undeads/zombies/ghouls/kall det hva du vil.

 

Det er ikke et halloween prank, det er grunnleggende warcraft historie :yes:

 

At the scourge har vært mest aktive i Northrend i det siste betyr ikke at de er borte. Og det er vel det Blizz prøver å få frem nå.

 

Edit : Hadde kanskje ikke trengt å ta såpass av i byene, men poenget er vel at det som skjer nå skal påvirke alle, uansett hvem og hvor du er.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Eastern/western plaguelands ble slik der er av samme grunn som at denne plagen spredte seg bare at denne gangen var det et lass med infesert korn som kom til Booty Bay og ble deretter distribuert til de store byene, noe som medførte at byene ble infesert både med korn og infeserte kakelekker hører og med, selvfølgelig.

 

Jeg hater zombiene fordi de plaget livskiten av meg, men synes det er morsomt, som gammel Warcraft RTS spiller, å se disse hendelsene som jeg spilte gjennom i Warcraft 3 fra isometrisk perspektiv utspille seg i 3D fremfor øynene mine. The lich king is loose again in Azeroth, the battle has begun.

Lenke til kommentar
Jeg hater zombiene fordi de plaget livskiten av meg, men synes det er morsomt, som gammel Warcraft RTS spiller, å se disse hendelsene som jeg spilte gjennom i Warcraft 3 fra isometrisk perspektiv utspille seg i 3D fremfor øynene mine. The lich king is loose again in Azeroth, the battle has begun.

 

Det var nøyaktig det jeg tenkte på også. Det jeg ikke finner troverdig med denne plaguen er

1) At ingen har immunitet (særlig etter forrige plague så burde immune gener spredt seg videre, mange - si halvparten - av vakter og NPC'er burde vært immune)

2) At Alliance falt så lett for det samme gamle trikset som ødela mesteparten av Lordaeron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...