Gå til innhold

Zombier i WoW.


Anbefalte innlegg

Jeg er dritt lei av denne eventen selv. Holder på å levle opp rogue alten min nå, og når jeg skulle ta den idiotiske questen i Shattrath der du må følge guiden til Khadgar ble jeg angrept og gjort om til zombie rett før den ble ferdig. Måtte ta den på nytt.

 

Ble nettopp drept av en vakt mens jeg var zombie nå, og da fikk jeg til og med 10% duraloss. Er skikkelig dritt å få gjort noe i alle store byer nå. Får virkelig håpe at vi har noe artig å vente i påfølgende faser av denne world eventen så dette faktisk ikke bare er bortkastet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker jo som opplegget i starten var å få inn gamle Naxxramas Eventen med Kel'thuzad i spissen på nytt, bare med en "Herald of the Lich king" Avatar som yeller overalt, med en liten twist. Og denne twisten er zombies. Personlig synes jeg det er morsomt, gjør meg ingenting. Jeg raider jo bare uansett. Kan bare dispelle meg og løpe. Dessuten var det morsomt og legge SW i grus første dagen, 3x 40 manns raid som visste om equip/unequip buggen som la hele Sw i grus :D drit gøy. Dessuten er jo Scourge invasjonen ganske morsom, har fullt undead cleansing sett på presten nå:D. Vi er i fase 5 nå, Herald of the Lich King avataren står og skriker overalt om Azeroths undergang og greier. Dessuten fikk jeg ny øks fra nye bossen i Kara på krigeren min :D

Lenke til kommentar

De fire første dagene var greit.. 10 Minutter og greier "Faen så lenge" tenkte jeg da, men så ble det 5 minutter, så to, og så ET!

 

Shattrath er jo den perfekte zombie invasion byen siden andre playere kan ikke angripe deg.

 

Hvor lenge vil denne eventen holde på?

Til WOTLK releases?

Lenke til kommentar

Denen zombie invasjonen er det teiteste Blizz noen gang har kommet med. Sånn rent bortsett fra å gjøre paladins til dps. Masse verdifull tid på levling går bort, noe som er meget irriterende da jeg prøver å sette ny rekord på 1-70><

Så til dere som synes det er så forbanna morsomt å være zombie og ødelegge for andre ; Tullinger. Ødelegg heller for dere selv og ikke andre :@

Lenke til kommentar
Det er et event... lev med det!

Har ikke noe å si om det er et event eller ikke. Poenget er at noen syns det er gøy å ødelegge for folk. >< Er akkurat som jeg skulle lagd min egen event. Cat release day og sluppet 15 katter inn i hagen din for å drite etter at du har fjernet hagen for annen dritt.

 

Jeg har enda til gode å bli omgjort til en zombie. Hvordan klarer dere det med mindre dere prøver eller går afk der dere vet dere ikke skal gå afk?

 

PHFAILZ

 

Gå inn i de grønne skyene, eller finn en Plague Zombie (Er som vanlig targets) og bli slått på. Du får en disease på 2 min. Zombiene begynner å slå på deg, og du ser timeren går 2min>1min>45sec>32sec > You are a zombie.

Lenke til kommentar

Haha, er så artig med all sytingen rundt dette :p

Synes eventen er rå jeg, endelig noe utenom det vanlige, og om folk tenker på å ta spillet for det det faktisk er, et rollespill. Så er jo eventen egentlig fantastisk.

 

Og som mange andre sier, det er ikke så ufattelig vanskelig å unngå, det mest irriterende er vel de som lvler og bare finner daue questgivers over hele azeroth :p

Lenke til kommentar
Haha, er så artig med all sytingen rundt dette :p

Synes eventen er rå jeg, endelig noe utenom det vanlige, og om folk tenker på å ta spillet for det det faktisk er, et rollespill. Så er jo eventen egentlig fantastisk.

 

Og som mange andre sier, det er ikke så ufattelig vanskelig å unngå, det mest irriterende er vel de som lvler og bare finner daue questgivers over hele azeroth :p

Portal fra shatt til Org på zenedar i går var ikke gøy..:p

Click portal, loading screen, normal i 0.3 sek og plutselig er du zombie -.-"

XD

Lenke til kommentar
Det er et event... lev med det!

Har ikke noe å si om det er et event eller ikke. Poenget er at noen syns det er gøy å ødelegge for folk. >< Er akkurat som jeg skulle lagd min egen event. Cat release day og sluppet 15 katter inn i hagen din for å drite etter at du har fjernet hagen for annen dritt.

 

Vil si det ligner mere på om folka som styrte ett kjøpesenter pluteslig skulle bestemt seg for at rulle trappene skulle endre hvilken vei de "rulla" på random tidspunkter!

 

Now that would have been awesome!

Lenke til kommentar

Makan til klaging. Har det slått dere at det er en scourge på gang? Noe med en lich king og noe greier... undeads og det ene og det andre.

 

Lich King : "Amma gonna keel everyoen and maek dem zombies! A plague upon thee!!"

Sylvanas : "Not now I'm grinding rep n00b!"

 

En plague er en plague. Noen ganger passer det sikkert litt dårlig, men jeg tror ikke plaguen bryr seg :)

 

Hørt i Plaguelands og Tirisfal Glades for en stund siden :

Bare meg som er drittlei dette?

:!:

Lenke til kommentar
Det er et event... lev med det!

Har ikke noe å si om det er et event eller ikke. Poenget er at noen syns det er gøy å ødelegge for folk. >< Er akkurat som jeg skulle lagd min egen event. Cat release day og sluppet 15 katter inn i hagen din for å drite etter at du har fjernet hagen for annen dritt.

 

Vil si det ligner mere på om folka som styrte ett kjøpesenter pluteslig skulle bestemt seg for at rulle trappene skulle endre hvilken vei de "rulla" på random tidspunkter!

 

Now that would have been awesome!

Indeed :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...