Gå til innhold

Tekniske problemer grunnet serverkrasj


Anbefalte innlegg

Men ser at det er noen som har avatar enda.
Det er fordi nettleseren din lagrer bilder fra sider du besøker lokalt på din PC, slik at om den ikke merker noen endringer i url-en til bildene når du besøker siden en annen gang, vil den hente frem bildet den har lagret lokalt på din PC. Også kalt caching. Om du trykker F5 etter å ha kommet inn på en side hvor det fortsatt finnes avatarer her på forumet - vil disse forsvinne. Fordi den da blir bedt om å laste alt innhold på siden en gang til.

 

 

En ting jeg lurer på. Er det bare meg eller er hele internett treg når diskusjon.no har problemer? Virker i hvert fall som det er det her. :hmm:
Diskusjon.no deler server med resten av internett, derfor.

 

...eller bare ikke ;) Min påstand er at når Diskusjon.no går ned, blir alle andre nettsteder tregere, fordi alle brukerene her finner seg andre nettsteder å besøke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man Refresher siden man er på.

 

Det er noe man ikke burde gjøre... (mange ganger)...

 

Men har du lyst og bidra med DDoS'ing er det jo bare og slå av Viruskontrollen og stikke på google og søke etter wares og gratis screensavers. Da blir maskinen din en Zombie som blir fjernstyrt enten av en hjævli kul geek eller en feit hjævel i sin mammas kjeller som han kaller commandosenter... Da kan han få maskinen din om og "nedlaste" feks vg.no. Mange ganger i sek.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...