Gå til innhold

Iphone binding brudd for tredje gang


Anbefalte innlegg

Jeg har en del forskjellige abbonoment og vil ha iphone til de fleste :yes: Jeg bestilte første en iphone og når den var framme så ringte jeg netcom og sa opp binding og var villig til å betale bruddgebyr og samma gjøre jeg når jeg fikk andre mobil (iphone). Men når jeg ringte tredje gang så fikk jeg beskjed at hvis jeg sier opp binding denne gang så må jeg betale brud gebyr som tilsvarer for helt år dvs: 12*månedsavgift.

 

Er det noe lov som kan være for eller mot dette. Jeg er villig til å betale vanlig brud gebyr, men det går ikke. Og i tillig står det på dems system nå at hvis jeg skal si opp min binding så må jeg betale ekstra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står i vilkårene du godtok ved kjøp av iPhone 3G med abonnement, så du finner nok ingen vei utenom.

 

Edit;

Du finner det i punkt 11 under abonnementsvilkårene til Netcom;

"Dersom en Kunde bryter forutsetningene, jf. bl.a. pkt 2 siste setning i Abonnementsavtalen, for inngåelse av denne avtalen (f.eks. ved å utnytte oppsigelsesretten mer enn en gang), forbeholder NetCom seg retten til enten å fastholde Abonnementsavtalen ut bindingstiden eller kreve erstattet fra kunden sitt fulle økonomiske tap, dvs i tillegg til bruddgebyret det resterende fortjenestetap for bindingstiden. NetCom har en slik regel da man ser at flere utnytter et gunstig tilbud på tjenester og telefon kun for å tilegne seg telefonen og ikke de tilhørende teletjenester."

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...