Gå til innhold

Oppdaterer Flash Player


Anbefalte innlegg

Kom igjen alle sammen, oppdater (til v 9.0.115.0 eller nyere). Omtrent 68% har gjort det, og i det den er på rundt 80% kan fæle VP6 som videocodec droppes til fordel for H264. Ønsker du altså bedre videokvalitet på webtv bør du oppdatere for å påvirke statistikken.

De første nettleserne kommer nå med støtte for <audio> og <video> tag. Kanskje like greit å vente på dem? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De første nettleserne kommer nå med støtte for <audio> og <video> tag. Kanskje like greit å vente på dem? :p

Er ingenting å vente på da der jeg jobber har drevet med webtv i et par fire år allerede, men det er de magiske 80% som teller når du skal dekke et helt marked, og får <video> den prosenten innen fem år med felles støtte for passende codecs og containere blir jeg overrasket.

Lenke til kommentar

Var ikke ment så seriøst med tanke på hvor lang tid folk bruker på å oppdatere nettlesere (*stygt blikk på IE 6 brukere*), for ikke å snakke om kontroversene rundt hvilket format som skal brukes. Felles videostandard på nettet med egen tag der alt du trenger er nettleseren er en herlig tanke, men er nok ganske mange år frem i tid, om det blir i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Linken i artikkelen fungerer ikke hos meg.

Burde byttes ut med denne linken.

Andre ting som er nytt er støtte for custom filtre og effekter, offisiell støtte for 3D-effekter samt avansert lydprosessering.

 

Tenkte å hjelpe dere med å holde deres meget viktige og omtalte norske omskrivninger - så, custom - nei, nei og nei. Dette kan vel oversettes til "egendefinerte" i denne sammenhengen.

 

Hva vil skje om dere fortsetter å blande inn engelske ord? Huff, huff...

Takk for tilbakemeldinger, disse er nå fikset.

Slikt kan også "rapporteres" til f.eks [email protected], så vil det gå en del raskere.

Lenke til kommentar
Endelig fungerer lyden som den skal i min Opera :)

Håper denne kan fikse «stoppe etter 3 sekunder»-buggen jeg har i Opera...

Denne feilen har jeg hatt i både Opera og Firefox, en annen merkelig feil i IE om at Flash ikke er installert.

 

Flash 10 ser ut til å fikse det for meg :!:

Lenke til kommentar

Men vill jo for FAEN ha 64-BIT!

Flash i 64 bit er ikke stress i alle distroer, bare så det er sagt. ;)

 

Just d... Man får jo en 64-bit Nettleser til og ta 32-bit flash til sitt fang.

 

Men back in Fedora 7 slet jeg duvelig. Siden den måten jeg fant ut at man skulle gjøre det på ikke akkurat var 2-3 kommandoer...

 

Denne feilmeldingen kommer stadig opp:

 

post-123709-1224448318_thumb.jpg

XP Pro x64

 

Har ikke installert Flash 10 i Opera enda regner jeg med. Brukte IE når jeg installerte.

 

Feilkilde:

 

Det er Screensavern min. Trykte på Preview og feilmeldingen kom da opp.

http://blogs.chron.com/helpline/archives/2...hocx_error.html

Not anymore a problem...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Flash 10 fiksa problemet med aplha layer i FF på linux, så det ble jeg happy for.

 

 

Godt å se at Adobe har begynte å frykte Silverlight såpass at de har fått opp farten :tease:

 

 

EDIT: Og for webtv tar jeg silverlight når som helst fremfor flash, takk :)

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...