Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor vil alltid kvinner ha "bad boys"


Anbefalte innlegg

Ja, jenter liker badboys. Dog, i dette tilfellet er badboy et utrolig vidt begrep. Jenter, og gutter, vil ha en motpart som gir dem spenning. Hvor gøy er det å leve i et monotont forhold over lang tid, der samme ting skjer dag inn og dag ut?

 

Dog, å være badboy er ikke synonymt med å være drittsekk. Det går an å være en snill person og alikevell gi dama spenning i hverdagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Badboy=drittsekk?

 

Kvinner vil ikke alltid ha en badboy, jeg syns selv jeg er ganske rolig og reflektert person og har hatt damer som liker slike personer. Jeg er aldri den mest høylytte på fester, eller drikker meg mest full men jeg tror ikke i lengden det er slik damer tenner på. Heller en som kan lytte når hun trenger å bli hørt men samtidig kan spøke med henne når slikt sømmer seg.

Lenke til kommentar
Badboy=drittsekk?

 

Kvinner vil ikke alltid ha en badboy, jeg syns selv jeg er ganske rolig og reflektert person og har hatt damer som liker slike personer. Jeg er aldri den mest høylytte på fester, eller drikker meg mest full men jeg tror ikke i lengden det er slik damer tenner på. Heller en som kan lytte når hun trenger å bli hørt men samtidig kan spøke med henne når slikt sømmer seg.

 

Hørt slikt kliss.

Lenke til kommentar

I bunn og grunn er det selvtillit, evne til å handle og å vite hvem man er som er det viktigste. Man kan gjerne behandle en dame pent og likevel ha sex. Selvfølgelig! Men det innebærer at du behandler henne pent fordi du genuint behandler folk bra, ikke fordi du vil ha noe av henne. Det er aldri deilig med en fyr som ber på sine knær for å være med deg.

Lenke til kommentar
Ingen har sagt at du skal være en drittsekk. Er bra at du ønsker andre godt og liker å være positivt innstilt mot andre. Det som er viktigere er hvorfor du gjør det. Er du snill og grei fordi alle skal synes du er en fin fyr å være sammen med, eller er du grei fordi du genuint liker å være grei.

 

Be Assertive, not aggressive.

det er jo fordi jeg liker å være grei

Endret av Wooteman
Lenke til kommentar

Wooteman,

 

Liker du å være grei fordi andre synes du er hyggelig? De fleste nice guys er opptatt av å behage andre. Setter andre foran seg selv fordi det gjør at andre er hyggelige mot dem.

 

Eks: Ikke sier hva man egentlig mener fordi man er redd for at det skal støte andre fra en,

stiller med en gang opp for andre selv om dem ikke gjør det for deg, later som man er vennen til jenta når alt man egentlig håper på er at hun en vakker dag skal innse at det er deg hun egentlig vil ha.

 

 

 

Aw, jeg blir alltid glad av å nå frem til folk, Nie. Og du er selvsagt mer enn velkommen til å delta i pu-tråden vår. Alltid gøy med flere jenter i tråden og kvinnelige synspunkter.

Lenke til kommentar

Er vel ikke selve "badboy"'en de faller for mere hvordan de tar EGNE valg, er mer mannlige enn de fleste mammadalter og er ganske cocky and funny mot dem. Det er det de faller for. Alt ligger i naturen!

 

Vær selvstendig, morsom (ingen klovn da), ikke la deg påvirke av andre og ikke vær mammadalt så burde ting gå bra

Lenke til kommentar

Mange gode gjennomtenkte svar her. fra dem som mener å balansere bad og good. Jeg vil bare påpeke at som oftest så glemmer kvinnene totalt å sjekke at det finnes noe good i vedkommende man. Noe som fører til tårer og tænders gnidsel. Derfor kan en som mann likesågodt drite i good og kjøre en ren bad. Det er betydelig mye enklere. Pluss at en som mann unngår å føle for mye for jenta, noe som gjør ting betydelig mye enklere den dagen du byttes ut. Du har ingenting å tape på "være bad på fulltid :)

Lenke til kommentar
Be Assertive, not aggressive.

 

Wow Raijin, kjente meg igjen i aggressive. Kanskje jeg skal prøve å tilegne meg en mer positiv tankegang.

 

Beliefs that drive aggressive behavior include:

 

  • I am cleverer and more powerful than other people.
  • Other people cannot be trusted to do as they are told.
  • It's a dog-eat-dog world. I must get other people before they get me.
  • The only way to get things done is to tell people. Asking is a sign of weakness.
  • People who do not fight hard for what they want get what they deserve.

Etter at jeg fikk innsyn i sosialdynamikken, smerter det meg virkelig å se i ettertid mennesker som blir påvirket og styrt av andre, sosiale roboter som er avhengig av å bli godkjent. Det er absurd, men bare nå som jeg har fått øyene opp.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Be Assertive, not aggressive.

 

Wow Raijin, kjente meg igjen i aggressive. Kanskje jeg skal prøve å tilegne meg en mer positiv tankegang.

 

Beliefs that drive aggressive behavior include:

 

  • I am cleverer and more powerful than other people.
  • Other people cannot be trusted to do as they are told.
  • It's a dog-eat-dog world. I must get other people before they get me.
  • The only way to get things done is to tell people. Asking is a sign of weakness.
  • People who do not fight hard for what they want get what they deserve.

Etter at jeg fikk innsyn i sosialdynamikken, smerter det meg virkelig å se i ettertid mennesker som blir påvirket og styrt av andre, sosiale roboter som er avhengig av å bli godkjent. Det er absurd, men bare nå som jeg har fått øyene opp.

 

jeg synes ikke det er absurd, noe av grunnlaget for mennekes suksess er jo at vi er sosiale vesner, og dermed laross påvirke av hva andre mennesker gjør. Personlig liker jeg godt å ha interaksjon med andre mennesker, og jeg tror livet mitt blir bedre heller en verre av det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Da må du se bedre. Enhver drittsekk vil trekke den dama han vil fra hvilken som helst snill mann. Det eneste som kan gå han imot er pengene den snille måtte sitte på.

 

Det er helt feil. Når det snakkes om bad boys, så går det an å snu problemstillingen litt og spørre hvorfor så mange gutter tiltrekkes av "slemme" jenter - jenter som flørter med alle, er utro og som sier stygge ting om dere bak deres rygg. Hva er det med dere gutter som ikke klarer å se at jenta dere har valgt som kjæreste, er i stand til å bedra dere når som helst?

Lenke til kommentar

Går mest på selvtilit. Også tror jeg vi brude dra in Sigmund Freud teori om at blir tiltrekket av det du er oppvokst med. Jentene lærer da å like de "dårlige" sidene ved Faren.

så at alle jenter liker bad-boys er det like mye sant i som at du blir høy av å røyke bannanskal.

Lenke til kommentar
Ofte er ikke de jentene som liker bad boys, noe bedre selv. En oppegående jente blir ikke sammen med en drittsekk. Jeg har i alle fall til gode å se det.

Da må du se bedre. Enhver drittsekk vil trekke den dama han vil fra hvilken som helst snill mann. Det eneste som kan gå han imot er pengene den snille måtte sitte på.

 

Bullshit.

Det du fullstendig glemmer er om forholdet er trygt og bra, føler dama seg vel og får de stimuli hun ønsker så har ikke en drittsekk noen sjangs whatsoever.

 

Men du har forsåvidt rett når det gjelder korte forhold, det er nettop i denne fasen at den andre parten kan finne på å bytte ut partneren sin gjerne i forhold til fristelser, men jeg vet om mange damer som i ettertid er dypt skuffet over valget de gjordet.

 

At man er drittsekk betyr som regel at man aldri greier å holde på dama heller.

Lenke til kommentar

Da må du se bedre. Enhver drittsekk vil trekke den dama han vil fra hvilken som helst snill mann. Det eneste som kan gå han imot er pengene den snille måtte sitte på.

 

Det er helt feil. Når det snakkes om bad boys, så går det an å snu problemstillingen litt og spørre hvorfor så mange gutter tiltrekkes av "slemme" jenter - jenter som flørter med alle, er utro og som sier stygge ting om dere bak deres rygg. Hva er det med dere gutter som ikke klarer å se at jenta dere har valgt som kjæreste, er i stand til å bedra dere når som helst?

 

Tja, mange gutter som greier å se dette med litt erfaring.

Hovedproblemet er at pikken som regel tenker for deg med mindre du lærer å overstyre den og i en slik opphisset situasjon der store deler av blodsirkulasjonen blir avledet til kuken så har man som regel ikke så mye oksygen til å tenke logisk.

Lenke til kommentar
Det er helt feil. Når det snakkes om bad boys, så går det an å snu problemstillingen litt og spørre hvorfor så mange gutter tiltrekkes av "slemme" jenter - jenter som flørter med alle, er utro og som sier stygge ting om dere bak deres rygg. Hva er det med dere gutter som ikke klarer å se at jenta dere har valgt som kjæreste, er i stand til å bedra dere når som helst?

Det er ikke snakk om at menn tiltrekkes av slemme jenter, men at menn må være slemme for å få ei jente. To forskjellige ting. Som mann så ser jeg da nettopp disse negative tingene som du spør etter i siste setning. Det tok noen forhold, men til slutt innså jeg hvordan verden _faktisk_ er. Derfor kommer jeg heller aldri igjen til å innlede noe forpliktende med en kvinne. Pul og kast er mindre ødeleggende på sikt, enn å lulle seg inn i tåpelige fantasier om at du har en kvinne som elsker deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...