Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor vil alltid kvinner ha "bad boys"


Anbefalte innlegg

Ofte er ikke de jentene som liker bad boys, noe bedre selv. En oppegående jente blir ikke sammen med en drittsekk. Jeg har i alle fall til gode å se det.

Da må du se bedre. Enhver drittsekk vil trekke den dama han vil fra hvilken som helst snill mann. Det eneste som kan gå han imot er pengene den snille måtte sitte på.

 

Bullshit.

Det du fullstendig glemmer er om forholdet er trygt og bra, føler dama seg vel og får de stimuli hun ønsker så har ikke en drittsekk noen sjangs whatsoever.

 

Men du har forsåvidt rett når det gjelder korte forhold, det er nettop i denne fasen at den andre parten kan finne på å bytte ut partneren sin gjerne i forhold til fristelser, men jeg vet om mange damer som i ettertid er dypt skuffet over valget de gjordet.

 

At man er drittsekk betyr som regel at man aldri greier å holde på dama heller.

Et forhold er trygt og bra til en mann som besitter bedre finanser og utseende enn deg kommer rekende. Er han Mann nok til å sette inn støtet kan du vinke dama de farvel der og da.

 

Damer er skuffet over sine valg om de finner ut at de kunne fått en mann høyere opp på rangstigen. At han som sitter høyere opp er samme dassen som han hun har, betyr ingenting. Det er sosial og materiell status som er hovedfaktorene. Menn jo større dass du er jo større sjangs har du for å "piske" ei dame til å bli.

 

"Bad boys" sitter ikke på ræven å venter på bedre tider, de handler. "Bad boys" er heller ikke desperate tullinger som blir helt i hundre med en gang en jente snakker til dem. Kort sagt: Selvtillit.

Eventuelt mangel på moral. Fungerer minst like bra. Den som gir faen, gir inntrykk av soliditet og handlekraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!:

 

Må bare le av uttalelsene dine , du har null peiling på damer når du rett og slett karaktiriserer dem alle som Golddiggers, her lukter jeg brent mann og en fullstendig mangel på selvtillit.

 

Forholdet mitt har som alle forhold sine utfordringer, men når man planlegger fremtiden sammen og man tar de stegene sammen så blir man nok ganske så trygg på forholdet. Det er viktig å huske at man må daglig kjempe for et bedre forhold, men samtidlig så kan man jo også sammenligne dette med å sjonglere med kniver, det er rett og slett en kunst som man blir flinkere i men risikerer å kutte seg om man ikke følger med.

 

Selvsagt dette gjelder begge parter.

Lenke til kommentar
:!:

 

Må bare le av uttalelsene dine , du har null peiling på damer når du rett og slett karaktiriserer dem alle som Golddiggers, her lukter jeg brent mann og en fullstendig mangel på selvtillit.

 

Forholdet mitt har som alle forhold sine utfordringer, men når man planlegger fremtiden sammen og man tar de stegene sammen så blir man nok ganske så trygg på forholdet. Det er viktig å huske at man må daglig kjempe for et bedre forhold, men samtidlig så kan man jo også sammenligne dette med å sjonglere med kniver, det er rett og slett en kunst som man blir flinkere i men risikerer å kutte seg om man ikke følger med.

 

Selvsagt dette gjelder begge parter.

La oss omskrive "brent mann" med "mann som har sett lyset". Etter en del ganger på rappen med å bli "rævkjørt" måtte jeg jo sette meg ned for å observere verden. Med solbrillene av og skylappene til tørk ble konklusjonen enkel. Verden er overfladisk. Hadde jeg innsett dette før ville jeg vert spart for mye unødvendig mas. Nå som jeg ser verden slik verden er, så er det betydelig mye lettere å forholde seg til den.

 

Skal en være trygg på et forhold må en se til å være den sterke parten og holde den andre i en tynn tråd utfor stupet. Det er kun med psykologiske overtak du kan føle deg trygg i et forhold. Men samtidig må en huske at dette overtaket må jobbes med konstant. Husker en å pusse på overtaket litt hver dag så går det rimelig greit uten for store anstrengelser. Den største faren en begår er å la følelsene ta overhånd. da mister en fort kontrollen og begynner å bli bløt. Noe som garantert vil føre til at hun går lei deg og finner en mer macho fyr.

 

Kvinner vil ha menn som tukter dem i varierende grad. Hovedpoenget er at det er som dominant mann en får de damene en selv vil.

 

De som gjør det: En måte å søke beskyttelse ("de sterke og agressive") på ?

Nja... Det handler mer om å overlate de farlige drittjobbene til mannen. Om en ser dette i perspektivet til våre steinalder forfedre.

Lenke til kommentar
Skal en være trygg på et forhold må en se til å være den sterke parten og holde den andre i en tynn tråd utfor stupet. Det er kun med psykologiske overtak du kan føle deg trygg i et forhold.

 

Om det hele bygger på frykt, vold eller psykisk trakasering som innebærer å få henne til å legge seg flat og spise av din hånd så tar du nok feil. Det kalles mishandling og er neppe noe som damer setter pris på i lengden.

 

Men har man konsekvensene klare og setter visse forventinger og regler i et forhold for begge parter så er det godt mulig å klare seg fint, men igjen noen menn vil aldri uansett hvor mye de prøver finne en partner som passer for dem.

 

Men samtidig må en huske at dette overtaket må jobbes med konstant. Husker en å pusse på overtaket litt hver dag så går det rimelig greit uten for store anstrengelser. Den største faren en begår er å la følelsene ta overhånd. da mister en fort kontrollen og begynner å bli bløt. Noe som garantert vil føre til at hun går lei deg og finner en mer macho fyr.

 

Denne taktikken ligner veldig på hva kvinnemishandlere benytter seg av, banke livsskitten ut av henne den ene dagen for å så komme og si at man ikke mente det. Selvsagt så klabber man til henne på nytt så fort hun sier noe som ikke passer.

 

Kvinner vil ha menn som tukter dem i varierende grad. Hovedpoenget er at det er som dominant mann en får de damene en selv vil.

 

Utifra hvordan du beskriver kvinnene så er de alle gold diggers og må holdes på plass med psykologisk overtak eller annen form for overtak. Kvinner ønsker da altså ikke at en mann viser følelser og så skal stå fram som den Uber macho Alfa hannen.

 

Det er ikke rart at du ikke lykkes i kjærligheten.

Lenke til kommentar
Skal en være trygg på et forhold må en se til å være den sterke parten og holde den andre i en tynn tråd utfor stupet. Det er kun med psykologiske overtak du kan føle deg trygg i et forhold. Men samtidig må en huske at dette overtaket må jobbes med konstant. Husker en å pusse på overtaket litt hver dag så går det rimelig greit uten for store anstrengelser. Den største faren en begår er å la følelsene ta overhånd. da mister en fort kontrollen og begynner å bli bløt. Noe som garantert vil føre til at hun går lei deg og finner en mer macho fyr.

 

Kvinner vil ha menn som tukter dem i varierende grad. Hovedpoenget er at det er som dominant mann en får de damene en selv vil.

:no: Hvis du faktisk er slik du beskriver så er du en manipulativ person absolutt ingen har noe godt av å være i nærheten.

Lenke til kommentar
Utifra hvordan du beskriver kvinnene så er de alle gold diggers og må holdes på plass med psykologisk overtak eller annen form for overtak. Kvinner ønsker da altså ikke at en mann viser følelser og så skal stå fram som den Uber macho Alfa hannen.

 

Det er ikke rart at du ikke lykkes i kjærligheten.

Tja... De som er i den kategorien lykkes jo over en flat sko...

Lenke til kommentar
[ :no: Hvis du faktisk er slik du beskriver så er du en manipulativ person absolutt ingen har noe godt av å være i nærheten.

Har aldri sagt at jeg er slik. Jeg har bare hevdet at det er det som må til om du skal ha deg ei dame og beholde henne over lenger tid. Så lenge kvinner mangler evnen til å elske en mann og samtidig ser på menn som elsker som bløte tapere så må en være kald. En må bygge en maktbalanse til sin fordel. Den beste makten en kan ha heter penger, har en ikke penger så hjelper utseende til en viss grad, men psykisk overtak er alltid en sikker nummer to.

 

Kvinner vil ha en mann som kan forsørge dem, beskytte dem og formere seg med dem. Derfor er penger viktig. Det å beskytte og det å holde et psykisk overtak henger tett sammen. Klarer en å holde sin kvinne i sjakk sender en ut signaler om at en er en sterk leder som skyr ingen midler for å få det en vil ha. det igjen betyr at en slåss for det som er sitt. mao, en beskytter henne om det kreves. Om jeg er slik? Nei.

Lenke til kommentar
[ :no: Hvis du faktisk er slik du beskriver så er du en manipulativ person absolutt ingen har noe godt av å være i nærheten.

Har aldri sagt at jeg er slik. Jeg har bare hevdet at det er det som må til om du skal ha deg ei dame og beholde henne over lenger tid. Så lenge kvinner mangler evnen til å elske en mann og samtidig ser på menn som elsker som bløte tapere så må en være kald. En må bygge en maktbalanse til sin fordel. Den beste makten en kan ha heter penger, har en ikke penger så hjelper utseende til en viss grad, men psykisk overtak er alltid en sikker nummer to.

 

Kvinner vil ha en mann som kan forsørge dem, beskytte dem og formere seg med dem. Derfor er penger viktig. Det å beskytte og det å holde et psykisk overtak henger tett sammen. Klarer en å holde sin kvinne i sjakk sender en ut signaler om at en er en sterk leder som skyr ingen midler for å få det en vil ha. det igjen betyr at en slåss for det som er sitt. mao, en beskytter henne om det kreves. Om jeg er slik? Nei.

Sett bort fra at du kommer med helt ville påstander uten rot i virkeligheten: Det du sier er at man må være en manipulerende person, altså i realiteten psykisk syk, for å holde på en kvinne over lengre tid? Det er en ganske stor selvmotsigelse. Jeg vil tro at nettopp en slik type manipulerende adferd vil være det som tar knekken på forholdet etter et par år. Greit nok, man holder vedkommende under «kontroll» (selv om «offeret» nok vil innse det hele tilslutt av seg selv), men hva med de rundt? Tror du ikke de ser hva man holder på? Tror du ikke de vil dra vedkommende ut av forholdet? Av personlig erfaring kan jeg si at man som utenforstående ser den typen adferd relativt kjapt bare man tenker seg litt om, og man bygger seg opp en irritasjon ganske kjapt bare man innser problemet. Mao., et forhold hvor du manipulerer vil aldri fungere over lengre tid, iallfall ikke med visse problemer med folk rundt.
Lenke til kommentar

Brutale mann, jeg tror du er inne på feil spor..

 

penger i seg selv hjelper en mann INGENTING i å beholde en dame...hvis man ikke har andre kvaliteter. Har du sett a night at the roxbury?

Utseende i seg selv hjelper en mann INGENTING i å beholde en dame...hvis man ikke har andre kvaliteter. Brad Pitt sleit ordentlig med damene da han var yngre.

 

Det som virkelig teller, er personen deg. Om du har god selvtillit og selvfølelse, om du er sikker i din sak, om du har livslyst, om du definerer din egen virkelighet, om du har klare verdier.

Du får ikke disse kvalitetene av å arve en formue. Men hvis du har jobbet hardt for å opparbeide deg en stor formue har man på veien tilegnet seg mange gode personlige egenskaper tror du ikke?

 

Vi er overfladiske, vi lever i et overfladisk samfunn og reklamen blender oss og distanserer oss fra hva som er ekte. Vi er en generasjon uten kontakt med oss selv, vi er en generasjon som søker og søker etter ting som skal gjøre oss glade.

Ja jeg vet jeg høres ut som fight club nå, men jeg ser at det er sant.

 

Og det er nok derfor den stereotype badboyen er mer pop hos damene. Badboyen er mer i kontakt med seg selv og hva han virkelig vil, han søker ikke overalt rundt seg etter respons, han finner reason og drivkraft i seg selv.

Lenke til kommentar

Er enig med en del her. Damer som faller for manipulative eller dominante menn har gjerne hatt en undertrykkende eller misbrukende forelder/foreldre (så de går dermed tilbake til barndommen), noe som er et veldig vanlig psykologisk arbeidsmønster.

 

Jeg er gutt selv, så kan jo ikke helt tale kvinner sak men;

jeg tror den gjennomsnittslige jente liker:

-gutter med ambisjoner

-et sunt nivå av selvsikkerhet (ikke den kjepphøye, men den som tror på seg selv)

-empati og forståelse

-humor (veldig individuelt, men samme humor = ofte en god kjemi)

-sosial status/ sosiale evner (Metal jenta vil ofte finne gutten som spiller stratocastern med fuzz litt ekstra innteressang, mens jenta fra oslo vest vil heller sikte mot gutten som sikter mot wimbeldon om 4 år)

-fysisk utseende (Mens det i kulturer i asia og store deler av afrika idealiseres "fedme" som velferd, vil vi i vesten se på den slanke kroppen som noe finere)

 

 

Jeg tror nok bad-boy termenologien burde byttes ut med "den selvsikre".. Tror nok det er det i stor grad jenter syntes er tiltrekkende (min erfaring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...