Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med main storyen nå.

 

For et utrolig bra spill!

 

Tror jeg aldri har blitt så hekta, fått så sinnsykt mye ståpels og levd meg så utrolig mye inn i et spill.

 

Nei fytti, blir klam i hakket bare jeg tenker på hele historien i det spillet der.

 

10/10

 

Edit: Kjøpte forsåvidt en ny xbox bare for å kunne spille dette spillet. Gadd faen ikke å vente på at den andre skulle sendes inn osv.

Det var verdt penga!

 

Uff, Elkjøp Vinterbro har ikke fått inn spillet. Får det endel rimeligere der enn andre butikker så er surt :p.

Ble utrolig hypp på å game det etter å ha sett noen klipp

 

Kjøpte det dagen det kom ut jeg. Synd du ikke fikk tak i noe der.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Ble ferdig med main storyen nå.

 

For et utrolig bra spill!

 

Tror jeg aldri har blitt så hekta, fått så sinnsykt mye ståpels og levd meg så utrolig mye inn i et spill.

 

Nei fytti, blir klam i hakket bare jeg tenker på hele historien i det spillet der.

 

10/10

 

Edit: Kjøpte forsåvidt en ny xbox bare for å kunne spille dette spillet. Gadd faen ikke å vente på at den andre skulle sendes inn osv.

Det var verdt penga!

 

Uff, Elkjøp Vinterbro har ikke fått inn spillet. Får det endel rimeligere der enn andre butikker så er surt :p.

Ble utrolig hypp på å game det etter å ha sett noen klipp

 

Kjøpte det dagen det kom ut jeg. Synd du ikke fikk tak i noe der.

 

Bra at historien er god, jeg har bare spilt i 1 1/2 timer, og har fått gåsehud et par ganger allerede. Stemningen er helt fantastisk, og du lever deg helt inn i spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg har spilt ca 40t og har gjort alle mulig quest, 50 gargoyles, 41 silver keys og er veldig fotnøyd med spillet, eneste som skulle vært bedre er kartet og loading tidene.

Lenke til kommentar
har maxa alle angrepa å spells på min onde char, men det jeg lurer på er åssen i granskauen man bruker chain attacks... har spillt spillet igjennom 2 ganger nå å tviler på at jeg noensinne har klart det siden jeg ikke har fått den achivmenten enda som sier at jeg må klare en full chain attack. så er det bare meg som er treig eller er det andre å som har problemmer med det ?

 

 

Når du timer et chain-attack riktig vil det dukke opp et blått lys rundt våpenet ditt. Du må få 5 sånne blå lys på rad for å få achievementen. Det trenger ikke å være i kamp med fiender, du kan bare stå å prøve for deg selv.

Lenke til kommentar
har maxa alle angrepa å spells på min onde char, men det jeg lurer på er åssen i granskauen man bruker chain attacks... har spillt spillet igjennom 2 ganger nå å tviler på at jeg noensinne har klart det siden jeg ikke har fått den achivmenten enda som sier at jeg må klare en full chain attack. så er det bare meg som er treig eller er det andre å som har problemmer med det ?

 

 

Når du timer et chain-attack riktig vil det dukke opp et blått lys rundt våpenet ditt. Du må få 5 sånne blå lys på rad for å få achievementen. Det trenger ikke å være i kamp med fiender, du kan bare stå å prøve for deg selv.

 

takker skal prøve nå =)

Lenke til kommentar
Jeg har spilt ca 40t og har gjort alle mulig quest, 50 gargoyles, 41 silver keys og er veldig fotnøyd med spillet, eneste som skulle vært bedre er kartet og loading tidene.

Hva ligger det i kista i enden av gargoyl hulen. (hvis det er den som er under broa i bowerstone)

 

Svar i spoiler i tilfelle noen ikke vil vite det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP
Jeg har spilt ca 40t og har gjort alle mulig quest, 50 gargoyles, 41 silver keys og er veldig fotnøyd med spillet, eneste som skulle vært bedre er kartet og loading tidene.

Hva ligger det i kista i enden av gargoyl hulen. (hvis det er den som er under broa i bowerstone)

 

Svar i spoiler i tilfelle noen ikke vil vite det ;)

 

 

 

I enden av tunnelen ligger det et eple,når man åpner kista med eple så fiser en gargoyle mens han sier noe frekt som vanlig :p, men bak der er det en vegg som man skal knuse og så hente crossbow'en The Rammer

 

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
var i litt klameri med loven i bowerstone idag å kom "uheldigvis" til å drepe en 7-8 vakter men nå får jeg ikke brukt byen mer siden vaktene altid er etter meg. prøvde å dra fra sonen til bower lake å så dra tilbake men det hjalp ikke :(

 

noen forslag ?

 

Funker for meg å bare stikke fra bowerstone etter å ha drept endel vakter også ta noen quests for å få mer renown..når jeg da kommer tilbake til bowerstone er alt glemt.

Lenke til kommentar
Noen andre som har bugs med husene?

Jeg eier noen hus nå åsså skulle jeg flytte familien min inn i ett av de "bedre" husene men det gamle huset er ennå som mitt martial home!!!??? så nå har jeg 2 hus jeg ikke tjener penger på:(

 

Så du har putta dama di på "follow" og trykka på skiltet utenfor huset og brukt "use as new martial home"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...