Gå til innhold

FW Update 5.00(PSP) og 2.50(PS3)


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSN er nede i morgen pga. oppdateringen folks! Last ned det dere skal nå før Tuesday 11 am amerikansk tid tror jeg... :!:

E i kveld klokken 21 norsk tid.

PLAYSTATION Network vil være utilgjengelig i dette tidsrommet pga. vedlikeholdsarbeid:

 

Start: Tirsdag 14. oktober klokken 21:00

 

Slutt: Onsdag 15. oktober klokken 02:00

 

I dette tidrommet vil du ikke kunne logge deg inn på PSN. Vi beklager det inntrufne.

http://community.eu.playstation.com/playst...p;thread.id=520

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Bestillt meg Socom fra VGP kun på grunn av headsettet. Koster $50 for headsettet alene så $60 for headsettet pluss et spill er ikke dumt.

 

Ligger nå en video av hvordan PS Store på PSP ser ut HER.

 

Samme her, pluss at jeg fikk totalt dilla på Socom, og har blitt med i en amerikansk klan. :D

 

Videoen av PSP store'n ser forøvrig meget bra ut, men det gjenstår og se hvordan den europeiske utgaven blir seende ut.

Gleder meg uannsett til å endelig bruke min tilgodelapp for å kjøpe PSP-3000 (Kjøpte PSP-2000 noen dager før den nye utgaven ble annonsert, så da ble den fort returnert).

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at demoene på PSP store tar mere plass enn PSP demoer fra PSN store? Skulle laste ned Agent Clank, noe jeg hadde fra før av på minnekortet (som jeg slettet siden den var fra hk store og ikke virket), så skal jeg til å laste ned fra PSPen men da står det at det ikke er plass :/ Hvorfor skulle samme demo ta større plass?

Lenke til kommentar

Niiice. Med 5.00 fikk psp'en umiddelbart et større "mini-ps3" preg over seg. La forresten merke til at vi kan merke av at vi faktisk snakker norsk i tillegg til engelsk nå, under profilinfo. Eller bare norsk om man vil. :D

 

Edit: Utrolig hvor mye mer brukbar nettleseren på PS3'en ble med Flash 9.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...