Gå til innhold

FW Update 5.00(PSP) og 2.50(PS3)


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Dette var veldig gode nyheter. Omsider kan man spille av videofilmer etterhverandre. Har ofte musikkfilmer stående på på vors, irriterende at de stopper når en er ferdig.

Også kjekt med powersave, hender ofte at maskin og kontroll står på i flere timer uten at jeg bruker dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var veldig gode nyheter. Omsider kan man spille av videofilmer etterhverandre. Har ofte musikkfilmer stående på på vors, irriterende at de stopper når en er ferdig.

Også kjekt med powersave, hender ofte at maskin og kontroll står på i flere timer uten at jeg bruker dem.

Eg må begynne å lese det eg poste. Så ikkje dette. Så heller ikkje det med at kontrollene kunne slå seg av :p

Lenke til kommentar
-Friend status – Offline friends on your Friends list will have information below their avatars that will indicate how long it has been since they were last online.

-In-game Screenshots - this tool will allow everyone to capture, share and in other words, immortalize their favorite gameplay moments. This will be supported on a game by game basis. Please check back to find out which games will support this feature.

-Power Save Settings – You can now set your PS3 and wireless controllers to turn off automatically after set periods of inactivity. Go to Settings then Power Save Settings to turn on these features.

-PlayStation Trophies interface enhancements

 

Dette var det jeg likte best. Bra med en ny oppdatering. :)

Blir ikke noe nytt spill på meg før bursdagen min i november.

Skal kjøpe meg en av de nye macene som kommer ut i morgen :D

Lenke til kommentar
Håper forresten det blir mulig å ta bilder av menyen og nettleseren og sånn også, da kan vi ha et "Hvordan ser din PS3 meny ut" topic. Er jo mulig å tilpasse menyen endel. Bytte ut iconer, farger, bakgrunnsbilder og lyder :D

 

Bilder kan ikke fremgi lyder da :tease:

Men artig med ny update da, spesielt power saving.

Lenke til kommentar
In-game Screenshots - this tool will allow everyone to capture, share and in other words, immortalize their favorite gameplay moments. This will be supported on a game by game basis. Please check back to find out which games will support this feature.

 

 

Tipper noen ser positivt på denne.

Så positivt på den inntil jeg lese det på nytt, [gjettning fra min side] det er  en optional feature og ikke påkrevd så svært få spill kommer til å bruke den.

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Flash 9? Enten er jeg blind, eller så fikk du opp håpet mitt for ingenting.

Står her også. Men hva er egentlig fordelen med Flash 9? Kan ikke omtrent alle flash videoer spilles av slik det er nå? Youtube f.eks funker jo fint..

 

Enkelte flash-filer bruker elementer/språk som kun er tilgjengelig gjennom Flash 9 player. Det betyr at enkelte nettsider som har flash9 støttede filer, ikke kan spilles av på Flash 8 player. Med lansering av Flash 9 på PS3 blir det enda bedre støtte for Flash-formatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...