Gå til innhold

FW Update 5.00(PSP) og 2.50(PS3)


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikkje om folk har lagt merke til det, men før når man fikk trophie, så var det bilde av en bronse, sølv, gull pokal ved siden av meldingen om kas du fikk. No får du selve bilde av det trophie du vant, altså det utviklerene har laget.

 

Er det bra eller dårlig? Jeg må si at jeg likte det slik det var, men det gjenstår å se selv når jeg får et nytt spill med Trophies - har klart de to spillene jeg har med Trophy support.

Lenke til kommentar
Vet ikkje om folk har lagt merke til det, men før når man fikk trophie, så var det bilde av en bronse, sølv, gull pokal ved siden av meldingen om kas du fikk. No får du selve bilde av det trophie du vant, altså det utviklerene har laget.

 

Er det bra eller dårlig? Jeg må si at jeg likte det slik det var, men det gjenstår å se selv når jeg får et nytt spill med Trophies - har klart de to spillene jeg har med Trophy support.

 

Syns dette er bra jeg. Håper bare utviklerne klarer å vise tydelig hva slags valør trofeet man får er i.

Lenke til kommentar
Vet ikkje om folk har lagt merke til det, men før når man fikk trophie, så var det bilde av en bronse, sølv, gull pokal ved siden av meldingen om kas du fikk. No får du selve bilde av det trophie du vant, altså det utviklerene har laget.

 

Er det bra eller dårlig? Jeg må si at jeg likte det slik det var, men det gjenstår å se selv når jeg får et nytt spill med Trophies - har klart de to spillene jeg har med Trophy support.

 

Syns dette er bra jeg. Håper bare utviklerne klarer å vise tydelig hva slags valør trofeet man får er i.

Det e og fikset :) ved siden av bilde, så e det et lite ikon med gamletrophiene om det e bronse, sølv eller gull.

La og merke til no at visst laster ned noe og velger og slå av etter den laster ned, så installerer den det først :)

Lenke til kommentar

Det er en ting som er utrolig dumt med de nye power save settings. Skulle spille litt i kveld, og kontrolleren var tom for batteri. Så da tok jeg ledningen i og bare stakk vekk og kom tilbake etter en time eller noe, men så var det "blinkende" lys fordi den hadde "slått seg av" etter 10 minutter som jeg har settings på for å spare strøm mens den er på batteri. Altså, for å lade uten å trykke på PS knappen hvert 10. minutt må man slå av power save settings og slå på hver gang man skal ha kontrolleren uten ledningen på batteri. Ganske dumt at det ikke er sånn at den alltid er på mens den lader/ledningen er i.

Lenke til kommentar

Prøvde idag power settings da jeg lastet ned en demo. Satte den til å skru seg av etter 1 time, og dro så på trening. Da jeg kom hjem var ps3'en skrudd seg av og atpåtil "svenske-knappen" var skrudd av. Ingen i familien vet hvordan en håndterer en ps3 så hva har skjedd :dontgetit:

 

 

EDIT: Btw, power settings funket iallefall :woot:;)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Så da tok jeg ledningen i og bare stakk vekk og kom tilbake etter en time eller noe, men så var det "blinkende" lys fordi den hadde "slått seg av"

 

Den lader selvom den har blinkende lys.

 

Hø? Umulig for min del. I den timen (+ en god 10-15 min) var an fortsatt 1/3 ladet. Så nei, tror ikke det.

Lenke til kommentar
Så da tok jeg ledningen i og bare stakk vekk og kom tilbake etter en time eller noe, men så var det "blinkende" lys fordi den hadde "slått seg av"

 

Den lader selvom den har blinkende lys.

Ladestatus indikeres faktisk ved nettopp, ja du gjettet riktig, et eller flere (Avhengig om du har gitt kontrollen en "plass" på PS3-en eller ikke) blinkende lys.

 

Irriterer meg litt over at jeg ikke kan velge hvor lang tid det skal gå før kontrollen deaktiveres, men skal vel funke som en "Oi, jeg ser at du ikke har slått av kontrollen din selv, da får jeg gjøre det" type funksjon.

Lenke til kommentar

Jeg vet at blinkende lys på ett av "tallene" betyr lading, men når alle blinker samtidig så påstår du at det betyr at det lader uten å ha fått plass?

 

Javel, hvorfor blinker alle på akkurat den måten mens du slår an på (uten ledning) og når du tar ut ledningen etter lading osv.?

Lenke til kommentar
Jeg vet at blinkende lys på ett av "tallene" betyr lading, men når alle blinker samtidig så påstår du at det betyr at det lader uten å ha fått plass?

 

Javel, hvorfor blinker alle på akkurat den måten mens du slår an på (uten ledning) og når du tar ut ledningen etter lading osv.?

Det indikerer at kontrollen prøver å synkronisere/gjenkjenne enheten den skal være oppkoblet mot.

Lenke til kommentar

Noen som har merket at man ikke kan bla i mapper mens man ser på video med den nye updaten? Det gjør det umulig å spille musikkvideoer på fest, for musikken skrur seg av og vidoen pauser playback når man vil lete etter nye musikkvidoer.

Dette gikk ann før jeg oppgraderte, skulle ønske jeg kunne gå tilbake til forrige firmware.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...