Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 TF2 har mic spam istedet. Noe vi hadde på gamer.no før vi tok det av også. Jeg har alle cs, tf1-2, alle hl spilla, og må si det er mest voksne folk på HL. Men TF2 blir nesten alltid spammet av mic chat, og ofte med en pipestemme. Spill CS, klarer du ikke chat, gjør some John sa. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Har slått av alle voicefunksjonene så jeg slipper å høre sporadiske stemmer det ikke går an å skjønne noe av. Case solved. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har alle cs, tf1-2, alle hl spilla, og må si det er mest voksne folk på HL. Men TF2 blir nesten alltid spammet av mic chat, og ofte med en pipestemme. Jeg er ikke helt enig der. Men det er litt for ofte det skjer uansett... Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 ærlig talt, ser jeg ikke problemet jeg. jeg skriver lol i hytt å pine! men mener ikke noe fjortiss med det eller noe bare vanesak Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Om noe er vel lol mer som "hah" "Heh" blir litt for "ehh" for min dei, til å være lol. For meg har hah og heh to vidt forskjellige betydninger. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg LOL-er endel når noe ser komisk ut. Det er bare en måte å uttrykke seg i chatloggen på uten at en trenger å grine seg i hel hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Enig med det Gaarulf og Musty sier. Lol er ikke akkurat en forkortelse for "laughing out loud" lengre, det er mer som et "heh..". Et ord de fleste bruker på CS selv når det skjer noe veldig, veldig, veeeeeeldig småvittig, eller når de ikke har noe bedre å si. "lol hakke råd til deagle" "lol" "lol" Bruker nesten aldri ordet selv heller blir vel heller: "lol hakke råd til deagle" "care" "og hvem faen bryr seg?" Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Enig med det Gaarulf og Musty sier. Lol er ikke akkurat en forkortelse for "laughing out loud" lengre, det er mer som et "heh..". Et ord de fleste bruker på CS selv når det skjer noe veldig, veldig, veeeeeeldig småvittig, eller når de ikke har noe bedre å si. "lol hakke råd til deagle" "lol" "lol" Bruker nesten aldri ordet selv heller blir vel heller: "lol hakke råd til deagle" "care" "og hvem faen bryr seg?" "rofl" "lol" Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Syntes det er litt spesielt at dere prater om alle cs spillere som en gruppe. Er det irriterende folk på en server så finn dere en annen. Det finns gode servere.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Hvir man er så sur/irritert på folk som sier : LOL !!!11111 i chat, don`t care.. Hvis man sier det i mic, er det jo bare og mute de da.. Det er ikke et så stort problem. Har selv spilt mot mange små unger, som inbiller seg at de er store og sier: Fucking nooooooob, WALLHACKER, Fagnob, shut up noob, noob, fucking noob fag gay nooooob. Jeg bare muter de.. Problem løst. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Skal du se etter meningsløst hjernedødt drittpreik oppretter du en wowkonto og går til en plass med mer en 10 personer. Du finner flere umodne drittunger med et vokabular en utstoppa kanin hadde vært flau over der en i alle andre spill i verden, SAMLET. Jeg skriver forresten både LOL og RTFM ofte, er ikke noe nye begrep, er vel fra 90tallet..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Da jeg var liten skrev vi stort sett "hehe" når noe småmorsomt skjedde i CS eller Delta Force. "Lol" var forbeholdt de virkelig store brølerne hvor jeg tror folk faktisk lo selv om de satt alene. Nå har tydeligvis "lol" tatt over rollen som uttrykk for et lite flir, men hva har erstattet "lol"? "Rofl"? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg synes de fleste her har en negativ holdning til de som er en alder av +-14. Og hvordan er det mulig og irritere seg over at folk skriver "lol" over noe som du selv ikke synes er særlig morsomt? Alle er forskjellige, alle er i forskjellige alders-klasser, og mye kan også være intern humor. Jeg ser ikke på dette som er "problem" på Gamer.no serverne, men jeg synes dette var et ganske teit tema og ta opp. En ting er sikkert, det kommer ikke til å forandre noe. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg bare lurte på hvordan det var. Jeg klagde aldri. Og det er selvfølgelig ikke enestående på Gamer.no serveren. Men er der jeg spiller mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå